וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הפועל ירושלים מגיעה לראשון לציון

14.1.2018 / 16:52

טרנס קינזי שוב מחוץ לסגל של האדומים שיבקרו בבית מכבי (20:20, ספורט 5+). ג'ייסון סיגרס: "הזדמנות מצוינת לניצחון גדול". במשחק נוסף גלבוע/גליל תארח את עירוני נס ציונה

one

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל יינעלו מחר עם שני משחקים נוספים. הפועל ירושלים תרצה להמשיך במסלול הניצחונות המחודש שלה כשתצא למשחק חוץ נגד מכבי ראשון לציון ממרכז הטבלה (85:90 לירושלים בבירה בסיבוב הראשון). עירוני נס ציונה תנסה לצאת מהמקום האחרון בטבלה, כשתתארח בגן נר אצל גלבוע/גליל (71:79 לנס ציונה בביתה בסיבוב הראשון).

קיילין לוקאס, הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
צפוי לקבל אשראי מורחב. קיילין לוקאס/נועם מושקוביץ

מכבי ראשון לציון - הפועל ירושלים (20:20, שידור ישיר בספורט 5+)

אחרי שני הפסדים צמודים בסגל חסר, מכבי ראשון לציון החלה לקבל את שחקניה מחדש בשבוע שעבר, ויצאה עם ניצחון משמעותי על מכבי חיפה. דרו קרופורד ועודד ברנדווין, שחסרו במחזור שקדם לכן, שבו לסגל של שמוליק ברנר, אך עדיין לכתומים שני שחקנים פצועים, אייל שולמן וניצן חנוכי. בראשון לציון יודעים שעדיין לא גברו על אף אחת מקבוצות הצמרת הגבוהה העונה, ומקבלים הזדמנות אמיתית לעשות זאת אצלם בבית. היו"ר יצחק פרי הבטיח כי יעלה לשבת ביציע אחרי שמיום הקמת המועדון ישב בתחילת הספסל. "מצפה לנו משחק מול קובצה טובה עם סגל רחב, מבחן טוב עבורנו כקבוצה והזדמנות מצוינת להשיג ניצחון גדול ולעלות למאזן חיובי", אמר ג'ייסון סיגרס לקראת המשחק.

כשחצי גמר גביע המדינה עדיין נמצא במרחק של חודש, ממשיכים בהפועל ירושלים להתרגל למציאות של משחק אחד בשבוע, ואת זה הם צריכים לעשות עם שישה זרים בסגל, כשבכל משחק שחקן אחד לא משחק. טרנס קינזי ימשיך לשבת מחוץ לסגל בפעם השלישית ויחבור לריצ'רד האוול הפצוע. בירושלים בינתיים נראים טוב ביום שאחרי אירופה, כשביום רביעי האחרון גברו בצורה די חלקה על עירוני נהריה בבית. מי שהצטיין נגד נהריה היה קיילין לוקאס, שצפוי לקבל אשראי מורחב גם במשחק נגד ראשון לציון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלישי כדיר, עירוני נס ציונה. יוסי ציפקיס
נס ציונה חייבת להשתפר. אלישי כדיר/יוסי ציפקיס

הפועל גלבוע/גליל - עירוני נס ציונה (20:00, משולב בספורט 5+)

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים שהקפיצו אותה לצמרת הגבוהה, חזרה גלבוע/גליל בשבוע שעבר למציאות עם הפסד חוץ מאכזב באשדוד, במשחק בו כמעט כל השחקנים לא הגיעו לרמתם הרגילה. בגלבוע יודעים שעל אף פתיחת העונה המצוינת, הם חייבים לשמור על יציבות גם בסיבוב השני כדי להבטיח העונה את מקומם בפלייאוף, ומשחק ביתי נגד נס ציונה שגברה עליהם בסיבוב הראשון הוא הזדמנות עבורם לחזור למוטב. במועדון מאמינים מאוד בזר החדש קליבלנד מלווין למרות שרשם עד כה 4.5 נקודות בממוצע בשני משחקים במועדון.

בעירוני נס ציונה יצאו מאוכזבים מאוד מההפסד הביתי לבני הרצליה בשבוע שעבר שהוריד את הכתומים למקום האחרון בטבלה עם פתיחת הסיבוב השני. הקבוצה של נדב זילברשטיין לא הצליחה לגבור על יריבתה לתחתית בשתי הזדמנויות העונה, ומד הלחץ בלב המושבה החל לעלות. קאליף וואייט נחת השבוע בארץ והחל להתאמן עם הקבוצה, כשמה שניכר בו מבחינה גופנית הוא ירידה משמעותית במשקל. למרות הגעתו, וואייט לא יערוך את הבכורה השבוע, כשגארי בראון יקבל הזדמנות נוספת להראות את יכולתו, כמו גם ג'רון ג'ונסון, מהזרים המאכזבים עד כה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully