וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל אילת היו גאים בשחקנים: "כל השישה ששיחקו היו מדהימים"

14.1.2018 / 16:52

למרות עזיבת רוסאריו, במועדון יצאו עם ניצחון גדול על הפועל חולון בבית. ניב ברקוביץ' שנפצע במפשעה יעבור בדיקה שתקבע האם ייעדר מפעילות. באילת יכריעו בשני לגבי זאק ארווין

one

הפועל אילת רשמה אמש (שבת) ניצחון גדול כשגברה בביתה 79:94 על הפועל חולון. הניצחון של אילת היה הרביעי בששת מחזורי הליגה תחת שרון דרוקר, והיא התרחקה בצורה משמעותית משתי נועלות הטבלה - בני הרצליה ועירוני נס ציונה.

ההישג של אילת היה גדול בעיקר לאור העובדה שיומיים לפני המשחק איבדה הקבוצה את הגארד מייק רוסאריו, שהחליט לעזוב בחזרה לפורטו ריקו, ונשארה עם שלושה זרים בסגל, ובמהלך המשחק נפצע ניב ברקוביץ' במפשעה ולא שב. ברקוביץ' יעבור מחר בדיקת אולטרסאונד שתקבע את חומרת הפציעה, כשבמועדון מקווים כי לא ייעדר לתקופה ממושכת.

תקציר: הפועל אילת - הפועל חולון 79:94. one
ניצחון יוקרתי. שחקני הפועל אילת חוגגים/one

"כל השישה ששיחקו במשחק היו מדהימים", אמר שרון דרוקר אחרי הניצחון. ואכן חמישה שחקנים באילת שיחקו מעל 34 דקות והשישי, אייזיק רוזפלט מקבל 11 דקות והחזיר ב-11 נקודות. השחקן השביעי ברוטציה היה ניב ברקוביץ', שכאמור נפצע ויצא אחרי שש דקות משחק בלבד.

במועדון צריכים לקבל החלטה עד מחר לגבי הזר הנבחן זאק ארווין, כשההנחה היא שדרוקר יוותר על שירותיו ויחכה לזר איכותי יותר בעמדה מספר 4. לאילת נותר עוד שינוי אחד במצבת הזרים עד לסיום העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully