וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב גרסאות: סקורר לקראת הפועל באר שבע - הפועל חיפה

14.1.2018 / 14:30

האחת כבשה 38 אחוז משעריה ברבע השעה האחרונה, השניה טרם ספגה בחלק הזה. האחת כבשה 43 אחוז מהשערים במתפרצות, השנייה ספגה 45 אחוז בהתקפות מעבר. המדור של סקורר על הגישות השונות שהביאו את באר שבע והפועל חיפה עד למאבק הצמרת הערב

מחזור 18הסתיים14/01/2018
הפועל באר שבע
  • שהר (48)
1:1
  • (1) בסט
הפועל חיפה
אתר רשמי

*** לאחר שכבשה פעם אחת לפחות בכל אחד מ-13 המחזורים הראשונים של העונה, הפועל באר שבע לא מצאה את הרשת בשניים מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. לעומת זאת, באותם המשחקים שמרו האדומים על רשת נקייה שלוש פעמים. סך הכל, האלופה השיגה 7 נקודות מתוך ה- 12 האחרונות, כאשר מאזן השערים שלה עמד על שלושה שערי זכות ושער חובה בודד.

*** הפועל באר שבע והפועל חיפה הן קבוצות ההגנה הטובות ביותר העונה בליגת העל. עד כה, ספגו שחקניו של ברק בכר שער אחד יותר מאלו של ניר קלינגר (13-14). הפועל חיפה ספגה את מספר השערים הנמוך ביותר, הפועל באר שבע אחריה.

עוד בנושא

הערב: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (20:30, ספורט 1)
הפועל באר שבע הודיעה: אליניב ברדה ישמש כעוזר מאמן שני
סוכנו של קואנקה הגיע לארץ במטרה להתיר את חוזהו
לאתר סקורר

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה מול ברניסלב יובאנוביץ' שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
מסוכן במיוחד מרחוק. עדן בן בסט/לירון מולדובן

*** כאשר מדברים על שתי הקבוצות הללו, אי אפשר שלא להזכיר את הנתונים שלהן במהלך רבע השעה האחרונה של המשחק. בעוד שאחת מתעוררת לחיים, השנייה נועלת את השער: 11 מתוך 29 שערי הזכות שכבשה העונה הפועל באר שבע, נרשמו בין הדקות 75 עד 90 (הכי הרבה בליגה). 38% מסך שערי הקבוצה! מנגד, הפועל חיפה היא היחידה בליגה שטרם ספגה העונה בטווח הדקות הזה (בית"ר אחריה עם שלוש ספיגות).

*** בצוותא עם הפועל עכו ורעננה, ספגה הפועל באר שבע את מספר השערים הגדול ביותר העונה מחוץ לרחבת ה- 16 שלה (5). 36% מסך הספיגות של האדומים עד כה. המרחק הממוצע ממנו באר שבע ספגה את שעריה הוא 9.3 מטרים (החמישי בגודלו).

*** בהקשר הזה, האדומים יצטרכו לשים לב לעדן בן בסט (7 שערים העונה), סגן מלך השערים של הליגה מחוץ לרחבה (3), שאוהב לאיים על השער ממרחק.

*** בנוסף, האלופה תצטרך להימנע מאיבודי כדור מיותרים שיובילו להתקפות מעבר של היריבה. הפועל חיפה כבר הוכיחה העונה כמה היא קטלנית בהתקפות מסוג זה. 43% משערי השדה של הקבוצה הובקעו במתפרצות (9 מתוך 21). מנגד, 45% משערי השדה שספגה הפועל באר שבע נרשמו בהתקפות מעבר (5 מתוך 11).

לאתר סקורר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סקורר. עיבוד תמונה
סקורר/עיבוד תמונה

*** אחוז השערים הגבוה שכבשה הפועל חיפה בהתקפות מעבר הוא כלל לא מקרי. זוהי בעצם שיטת המשחק של ניר קלינגר. קבוצתו מחזיקה בכדור רק 47% מהזמן בממוצע למשחק (רק לארבע קבוצות אחוז החזקה נמוך יותר), כאשר מתוך 89 ההתקפות שהיא בונה במשחק, 20 מתוכן הן מתפרצות (22.4%). בנוסף, האדומים מחיפה מחזיקים בכדור 109 פעמים בממוצע ל- 90 דקות, במשך 13.6 שניות להחזקה.

*** מנגד, קבוצתו של ברק בכר דומיננטית הרבה יותר. האדומים מבירת הנגב מחזיקים העונה בכדור 63% מהזמן (האחוז הגבוה בליגה), כאשר מתוך 99 ההתקפות שלהם במשחק, רק 14 הן מתפרצות (14.1%). הכי מעט בליגה. הממוצע להחזקה של הפועל באר שבע עומד על 17.7 שניות. האלופה מתגאה באחוז ההצלחה הגבוה בליגה בכניסה עם הכדור לתוך הרחבה היריבה (18%).

לאתר סקורר

סקורר. עיבוד תמונה
סקורר/עיבוד תמונה

האם חנן ממן (לא צפוי לפתוח בטרנר) הוא המחליף/יורש/תחליטו לבד של מאור מליקסון בהפועל באר שבע? הגיוני מאוד. שניהם משחקים לא פעם על משבצת דומה (הקיצוני ימני), שניהם ימניים ברגל ושניהם אוהבים לעשות תנועה לכיוון האמצע ולקבל שם את הכדור. בעזרת הנתונים העונתיים שלהם עד כה, החלטנו לערוך השוואה סטטיסטית בין השניים, ותנחשו מה? גם המספרים שלהם מזכירים אחד את השני:

*** שניהם שותפו ב- 16 משחקים עד כה, כאשר ממן שיחק כמעט 200 דקות יותר (1233-1421).

*** ממן כבש שני שערים יותר (2-4) ובישל גם פעם אחת יותר ממליקסון (4-5).

*** ממן מאיים על השער כמעט פי שתיים יותר בממוצע למשחק (1.53-2.93) ב-41% דיוק למסגרת, לעומת 38% של מליקסון.
*** מליקסון מוסר 23 מסירות יותר מאשר ממן במשחק (40-63), כאשר הוא מדייק ב- 79% מתוכן, לעומת 70% דיוק של ממן.

*** מליקסון חילק 78 מסירות מפתח ב- 48% דיוק (38), ממן מסר 68 ב- 41% דיוק (28).

*** מליקסון ניצח ב- 41% מהמאבקים שלו עד כה, ממן ניצח 34% מהם.

*** מליקסון ביצע ארבעה דריבלים יותר מאשר ממן (64-68). למליקסון גם אחוזי הצלחה גבוהים יותר (36%-46%).

*** ממן איבד 179 כדורים העונה (הכי הרבה בליגה), לעומת 116 איבודים של מליקסון
.
*** אגב, מבין 11 שערי השדה שספגה באר שבע, שמונה הגיעו דרך האגף הימני (האגף שבו משחק המגן השמאלי של הקבוצה).

לאתר סקורר

סקורר. עיבוד תמונה
סקורר/עיבוד תמונה

לסטטיסטיקה המלאה של מאור מליקסון
לסטטיסטיקה המלאה של חנן ממן

*** קבוצתו של ברק בכר מחזיקה באחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בליגה בשני הפרמטרים הבאים: דריבלים (57%) ותיקולים (65%). אומנם מבחינה כמותית האלופה לא נמצאת בפסגה, אך איכות הביצועים שלה באה לידי ביטוי גם במספרים הסטטיסטים.

*** מבין 20 השחקנים שביצעו הכי הרבה דריבלים העונה, אנתוני וואקמה מחזיק באחוז ההצלחה השני בטיבו (63%). בן ביטון (73%) ודן איינבינדר (78%) הם המתקלים המרשימים ביותר מבין שחקני הקבוצה.

לאתר סקורר

seperator

*** ואם הפועל חיפה בכלל חושבת לצאת מהמפגש הערב בטוטו-טרנר עם נקודות, היא תהייה חייבת לשפר את אחוז הדיוק שלה למסגרת מהמחזור האחרון. נגד בית"ר ירושלים, האדומים מהכרמל הגיעו למצבי הבקעה טובים ורבים (16 איומים), אך רק חוסר דיוק מנע מהם להבקיע לרשת של בוריס קליימן (25% דיוק למסגרת). עד כה העונה, רשמו שחקניו של ניר קלינגר 12 איומים בממוצע למשחק מתוכם 35% אל המסגרת.

מפת האיומים של הפועל חיפה מול בית"ר ירושלים

סקורר. אתר רשמי
סקורר/אתר רשמי

הרכבי הקבוצות

שופט: אלון יפת
אצטדיון: טרנר
קהל: 15097

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully