וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: וואקמה יהיה כשיר, בכורה לאיבנצ'יץ'

הניגרי ערך אימון מלא וצפוי לפתוח, גם מתן אוחיון. בכר מתלבט לגבי הקישור. מנגד, כץ יעביר את החלוץ הקרואטי בבקרה, פלקושצ'נקו יחליף את ממן שסובל ממתיחה קלה (א', 20:30, ספ'1)

מחזור 18הסתיים14/01/2018
הפועל באר שבע
  • שהר (48)
1:1
  • (1) בסט
הפועל חיפה
צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע:

אנתוני וואקמה השתתף הערב (שבת) באימון הקבוצה וההערכה שיהיה כשיר למשחק מחר (ראשון, 20:30, ספורט1) מול הפועל חיפה למרות שהחלטה סופית תתקבל בהמשך. גם הבלם מתן אוחיון ערך אימון מלא וצפוי לפתוח במרכז ההגנה. המאמן ברק בכר זימן את כל השחקנים, כשרק מחר יודיע מי ה-18 שיהיו בסגל. גם הרכב לא תורגל, אך עושה רושם שבכר מתלבט עם איזו שלישיית קישור לפתוח. שניים מתוך הארבעה: מהראן ראדי, דן איינבינדר, גיא מלמד ומיכאל אוחנה יפתחו בהרכב. "הפועל חיפה לא סתם בצמרת", אמר אחד משחקני הקבוצה. "זה משחק שניצחון ביכולת טובה יכול לתת זריקה להמשך העונה".

הפועל חיפה:

אחרי החתמת יוסיפ איבנצ'יץ', שצפוי להיות בסגל למשחק אחרי שיעבור בבקרה מחר בבוקר, בהפועל חיפה עסקו הבוקר במצבו של חנן ממן, שלא התאמן בשל פציעה. כרגע, ייתכן שמקסים פלקושצ'נקו יחליף אותו בהרכב. ממן נבדק ונמצא כי הוא סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי, אך לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי הוחלט שיתחיל על הספסל. "ממן שחקן חשוב מאוד, אבל לא נסכן אותו. נשתמש בו בצורה חכמה", אמרו בחיפה. איבנצ'יץ', שערך שיחה עם יואב כץ עוד לפני האימון, אמור לערוך בכורה כשיעלה מהספסל. "זה המבחן הכי גדול שלנו מתחילת העונה. כולם בטוחים שנפסיד והפער יגדל כי המשחק בטרנר, אבל אנחנו באים כדי להנחיל לבאר שבע הפסד ראשון בבית. אסור למעוד במשחק הזה, גם מבחינה מנטלית. אם מכבי תל אביב לא תפסיד בחיפה נרד למקום הרביעי וזה לא משהו שאנחנו רוצים שיקרה אחרי פתיחת עונה נהדרת", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא:
יש זר שישי: יוסיפ איבנצ'יץ' הצטרף רשמית להפועל חיפה
סוכנו של איסק קואנקה הגיע לישראל במטרה להסדיר את סיום ההתקשרות על הפועל באר שבע

יוסיפ איבנצ'יץ' הפועל חיפה. האתר הרשמי,
יערוך בכורה? איבנצ'יץ'/האתר הרשמי

טריוויה

* הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד באצטדיון טרנר במסגרת ליגת העל. הרצף עומד כעת על 42 משחקים (33 ניצחונות ו-9 תוצאות תיקו).

* הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגה מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה היחיד שלו.

* כדי למצוא את ניצחון החוץ האחרון של הפועל חיפה צריך לחזור עוד שנה לאחור, למרץ 2011, אז פנדל של עדן בן בסט ושער של המחליף אמיר אבו ניל העניקו לחיפאים 0:2 בווסרמיל. ניר קלינגר אימן אז את הפועל באר שבע.

* מאז נערכו עוד 12 משחקי ליגה, כשבאר שבע ניצחה בשמונה מהם עם הפרש שערים מצטבר של 6:23.

הרכבי הקבוצות

שופט: אלון יפת
אצטדיון: טרנר
קהל: 15097

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully