וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של קואנקה הגיע לארץ במטרה להתיר חוזהו, ברדה נגד ההתאחדות

12.1.2018 / 18:59

סוכנו של הקטלוני נחת במטרה להיפגש ישירות עם הנהלת הפועל באר שבע כדי לנסות להגיע להסדר לגבי שיחרורו. הקפטן תקף: "הקשרים חשובים מהכישורים". וואקמה ואוחיון בספק להפועל חיפה

שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. ברני ארדוב
סוף הדרך? איסק קואנקה/ברני ארדוב

אחד מסוכניו של איסק קואנקה, פרנסק ולדויסו, הגיע לארץ במטרה לנסות להגיע להסדר עם הפועל באר שבע על סיום דרכו בקבוצה. כפי שפרסמנו לפני כשבועיים, בבאר שבע הודיעו רשמית לסוכניו של הקטלוני כי הוא לא בתוכניות המקצועיות וכי עליו למצוא קבוצה, אלא שהשחקן דורש את כל משכורתו עד העונה הבאה, אז יגיע תום מועד החוזה שלו ללא האופציה להארכה לעונה שלישית.

קואנקה לא נמצא בסגל מאז אותה הודעה והוא מבין שלא ישחק, אך הוא מעוניין לקבל את כל הכסף. הגעתו של הסוכן נועדה כדי להיפגש ישירות מול הנהלת המועדון ולהגיע להסכם ברוח חיובית. בבאר שבע מעוניינים מאוד להגיע להסכם אך לא ישלמו את כל הסכום. האלופה רוצה לצרף שחקן התקפה זר במקומו של קואנקה, וכמה מועמדים כבר נמצאים ברשימות של ברק בכר.

בעניין אחר, מתן אוחיון ואנתוני וואקמה נמצאים בספק למשחק בראשון נגד הפועל חיפה. הבלם והקשר סובלים מכאבים, הראשון בשריר האחורי והשני בקרסול, ומחר יוחלט האם הם יהיו בסגל למשחק.

עוד בנושא

הפועל באר שבע פנתה רשמית לסוכנו של קואנקה והודיעה: הוא לא בתוכניות
ברק בכר: "בואו נעשה סדר - יש לנו את הסגל הכי טוב בארץ"
החלום שהפך לסיוט: הפציעה שעצרה את הפריצה של חביב אוחיון

אליניב ברדה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עצבני. אליניב ברדה/ברני ארדוב

בתוך כך, אליניב ברדה פרסם היום (שישי) פוסט בפייסבוק, בו תקף את ההתאחדות לכדורגל על רקע הסירוב שלה לתת לו להשתתף בקורס הפרו. ברדה תיאר בפירוט את השתלשלות העניין בפרשה והסביר את הצד שלו. בין השאר הוא כתב: "אתמול בחרה ההתאחדות לכדורגל להשתלח בי ובעורכי דיני בתקשורת תוך שהיא מכפישה את שמי ומסלפת את העובדות. ההבדל בין ההתאחדות שלנו לאירופה: קשרים ולא כישורים. באירופה קיימת מגמה מבורכת לשמר את השחקנים, להכשירם כמאמנים ולקדם אותם לעמדות מפתח על מנת שיוכלו לתרום מניסיונם ולעזור לפתח את הכדורגל בארצם.
נדמה שבהתאחדות שלנו שמירה על המקורבים ומקושרים חשובה יותר. חבל לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפוסט של ברדהhttps://www.facebook.com/elyanivbarda10/posts/1987408901534356

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully