וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "בואו נעשה סדר - יש לנו את הסגל הכי טוב בארץ"

12.1.2018 / 10:12

מאמן הפועל באר שבע אמר בתקיפות לקראת מפגש הצמרת מול הפועל חיפה (ראשון, 20:30, ספורט 1): "קבוצה אחרת הייתה מתרסקת מכל הקשיים שעברנו". בן ביטון: "אנחנו שבעים? שטויות"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
מאזן מצוין מול הפועל חיפה. ברק בכר/בני בן סימון

הפועל באר שבע תתייצב ביום ראשון הקרוב (20:30, ספורט 1) בפני מבחן אופי נוסף, כשתארח את הפועל חיפה למשחק צמרת באצטדיון טרנר. למרות שחזרה במחזור הקודם למקום הראשון בליגת העל, האלופה מצויה בכושר פחות טוב בשבועות האחרונים ואת משחקה האחרון סיימה ב-0:0 מאכזב מול בני יהודה בטרנר. שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו, וגם הפעם הקבוצה של ניר קלינגר תסתפק בתוצאה דומה בהתחשב במאזן המפגשים ראש בראש עם באר שבע, אותה לא ניצחה מאז ינואר 2013.

בבאר שבע ממשיכים בהכנות למשחק הצמרת. מתן אוחיון שפתח לאחרונה בהרכב בספק בשל עומס על השריר האיורי כשמחר תתקבל החלטה לגביו. גם אנתוני וואקמה בספק.

בבאר שבע ממשיכים בהכנות למשחק הצמרת. מתן אוחיון שפתח לאחרונה בהרכב בספק בשל עומס על השריר האחורי כשמחר תתקבל החלטה לגביו. גם אנתוני וואקמה בספק. היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בו התייחס ברק בכר ליכולת שהקבוצה מציגה לאחרונה ולאתגר שעומד בפניה בראשון.

"בואו נעשה קצת סדר כי כנראה כמה אנשים התבלבלו. יש לי את השחקנים הכי טובים בארץ", אמר בכר בתקיפות. "למי ששכח - אנחנו במקום הראשון, זכינו בשתי אליפויות. שחקנים אחרים, קבוצה אחרת שהייתה עוברת את כל הקשיים שעברנו, הייתה מתרסקת. יש לי שחקנים מדהימים אחד-אחד. הם גילו השנה בגרות ואופי מיוחד ואני הולך איתם עד הסוף. הסקנו מסקנות מהמשחקים האחרונים וביום ראשון כולם יבינו על מה אני מדבר".

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה ניסתה לצרף את דודו גורש, באר שבע סירבה
הפועל באר שבע רוצה את בלסינג אלקה לקראת העונה הבאה
הפועל באר שבע תפתח במו"מ עם אמיליוס זובאס מבני יהודה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם בן ביטון. בני בן סימון
"אנחנו? שבעים?" בן ביטון/בני בן סימון

בן ביטון אמר: "עשינו תיקו אחרי שלוש ניצחונות רצופים בכל המסגרות. לא ציפינו לקחת אליפות בכל עונה ב-13 הפרש, כן? צריך לקחת דברים בפרופרוציות. כמו שברק אמר, אנחנו עדיין במקום הראשון ועדיין לקחנו שתי אליפויות. הגדולה היא לבוא ולא להוריד את הראש - להפך, זה מאתגר אותנו. נבוא להילחם על מה ששלנו".

ביטון נשאל האם יש בהפועל באר שבע שובע והשיב: "אני צעיר ואני רעב. מה מהראן ראדי יגיד אחרי שהוא זכה בחמש אליפויות והוא נלחם על השישית? הוא רעב כאילו הוא לקח אליפות אחת. זה שטויות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully