וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תפתח במו"מ עם אמיליוס זובאס בקרוב

10.1.2018 / 8:30

האלופה החליטה לנסות לקדם את מעברו של השוער, שחתום לשנתיים נוספות בבני יהודה, בסוף העונה. חלוץ זר עשוי להצטרף בחלון הנוכחי על חשבון קואנקה. דאגה מהתפקוד של החלק ההתקפי: "משהו חייב להשתחרר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. "משהו חייב להשתחרר כדי שנהיה באר שבע הדורסנית"

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע מהתפקוד של החלק ההתקפי. אמש (שלישי) סיימה האלופה ב-0:0 מתסכל מול בני יהודה, במשחק בו מיעטה לסכן את השער. למרות זאת, היא חזרה למקום הראשון בטבלה עם נקודה אחת מעל בית"ר ירושלים שבמקום השני. "חסר לנו גרוש ללירה העונה כשאנחנו מגיעים 20 מטר מהשער", טען אחד השחקנים בקבוצה. שחקן אחר היה חריף יותר ואמר: "בהרבה משחקים אנחנו נתקעים כשאנחנו מגיעים לאזור המסוכן של היריבה. משהו חייב להשתחרר כדי שנהיה באר שבע הדורסנית שאנחנו צריכים ויכולים להיות. אין ספק שהעונה הכל יותר קשה, אבל אם אנחנו עדיין במקום הראשון, זה מראה כמה עוצמה יש לנו".

בניגוד לשחקני ההתקפה, לואי טהא וגיא חיימוב מהחלק ההגנתי סחטו מחמאות. במועדון מרוצים מאוד מהתפקוד של חיימוב מאז שחזר מהפציעה. על טהא מעידים בקבוצה: "יש לנו בלם ברמה גבוהה מאוד, למרות החיסרון של מיגל ויטור ושיר צדק".

עוד בנושא

למרות שסיימה ב-0:0 עם בני יהודה: באר שבע חזרה לפסגה
ברק בכר: "אני מאוכזב, לא הצלחנו לייצר יותר מדי מצבים"

שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון. קובי אליהו
רק ההגנה מתפקדת. מליקסון/קובי אליהו

2. "ברגע שטוני יחזור לאימונים סדירים, יראו את זה גם במשחקים"

ייאמר לזכותה של באר שבע ששניים מהשחקנים הבולטים בהתקפה, בן שהר ואנתוני וואקמה, שיחקו אמש כשהם סוחבים פציעות קלות. המנטרה שחזרה על עצמה בבאר שבע בשנים האחרונות היא שלכל שחקן יש מחליף, אבל מצבת הפצועים הארוכה מותירה מחייבת את ברק בכר לאלתר לעתים קרובות. במקרה הזה הוא אפשר לשניים לשחק אחרי שעמדו על כך. אצל וואקמה ההחלטה לא השתלמה, והוא לא הציג את היכולת הרגילה שלו. "טוני לא התאמן באופן מסודר כל השבוע", הסבירו בקבוצה. "ברגע שהוא יחזור עכשיו לאימונים סדירים, זה יתבטא גם במשחקים".

שחקן נוסף שבאר שבע מחכה בקוצר רוח שיחזור לכושר הוא ניב זריהן. באלופה מאוכזבים מאוד מהעובדה שהקשר לא שיחק ומאמינים שברגע שיחזור לשחק, הוא יוסיף מחץ ואיכות להתקפה. במקביל, הניסיונות לשחרר את איסק קואנקה נמשכים. בספרד מנסים לשדך לו קבוצה שתהיה מוכנה לשלם חלק נכבד מהכסף שמגיע לו העונה במסגרת חוזהו, כשבאר שבע תשלם את ההפרש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. ברני ארדוב
פתרון חדש עומד על הפרק. קואנקה/ברני ארדוב

3. החלו מגעים עם חלוצים. קואנקה יוקפא?

באר שבע חושבת גם על חיזוק. בימים האחרונים הקבוצה נמצאת במגעים עם כמה חלוצים זרים במטרה לצרף אחד מהם על חשבון קואנקה. באלופה מקווים לשחרר את קואנקה, אך אם ימצאו שחקן זר שבכר וההנהלה ירצו במיוחד ויסכים לסכומים אותם אלונה ברקת מוכנה להשקיע, במועדון ישקלו "להקפיא" את הספרדי עד תום העונה. בכל מקרה, עד תום חלון ההעברות הנוכחי יעשו בקבוצה מאמצים כדי לשחררו.

שוער בני יהודה אמיליוס זובאס יוצא ומאגרף. קובי אליהו
יעבור לאלופה בעונה הבאה? זובאס אמש/קובי אליהו

4. מו"מ עם אמיליוס זובאס יחל בקרוב

גם ההכנות לעונה הבאה כבר החלו. בעונה שעברה באר שבע סיכמה עקרונית על רכישתו של דור אלו פחות או יותר באותה נקודה. גם העונה באר שבע חושבת על חיזוק מליגת העל, ובימים הקרובים יחלו במגעים במטרה לצרף את שוערה של בני יהודה אמיליוס זובאס. הליטאי בן ה-28 חתום על חוזה לשנתיים נוספות בשורות הזהובים, אולם באר שבע מאמינה שתוכל להחתימו בתמורה לפיצוי הולם. זובאס סומן כבר לפני חודשיים, אך כעת התקבלה החלטה להתחיל בניסיונות ממשיים לצרפו (למרות שגיא חיימוב ממשיך לסחוט מחמאות במקביל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully