וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט מסכמת ערב "דו פרצופי", טורונטו נגד השופטים

הווריירס נהנו מ"המחצית ההתקפית הכי טובה" שסטיב קר זוכר, אבל אז התשישות הגיעה, קרי רשם החטאות "מפתיעות", וזה כמעט הסתיים במפלה היסטורית. המספרים והתגובות, כולל המתקפה של דרוזן והטראש טוק בין דוראנט ודרייק

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. AP
טראש טוק עם דרייק. דוראנט/AP

אחרי חמישה משחקים בשמונה ימים ושלושה בארבעת הימים האחרונים, לגולדן סטייט היו נסיבות מקלות הלילה (בין שבת לראשון) במשחק החוץ מול טורונטו. במחצית הראשונה העומס לא ניכר, והווריירס סיפקו מחצית התקפית מענגת בה קלעו 81 נקודות והובילו בהפרש דו ספרתי בטוח. "המחצית הראשונה הייתה פנומנלית, כנראה המחצית ההתקפית הכי טובה שאני זוכר", הודה סטיב קר בסיום.

בשלב מסוים הובילה האלופה ב-27 הפרש, והראפטורס נראו חסרי אונים. אלא שאז העייפות החלה לתת את אותותיה, האלופה הורידה רגל מהגז, והקבוצה הביתית כמעט רשמה קאמבק הירואי ונדיר במיוחד. קבוצות שהובילו ב-25 נקודות ומעלה במחצית בעידן הפתוח של ה-NBA (החל משנת 1955) עומדות על מאזן 8:988, אבל הראפטורס היו רחוקים מהלך אחד מלנצח את הסטטיסטיקה. לצערם דמאר דרוזן החטיא (למרות משחק מצוין בו צלף 42 נקודות), דוראנט קלע סל מכריע בצד השני, ורצף הניצחונות של הווריירס על הראפטורס, שעומד על שמונה משחקים, נשמר. בסיום דרוזן נראה כעוס ומתוסכל בעקבות התצוגה של השופטים, ואמר ש"זה הרגיש כאילו שיחקנו חמישה נגד שמונה הלילה. חלק מהשריקות היו פשוט נוראיות, נקודה", בעוד הסנטר ג'ייקוב פולטל נשאל על השיפוט, התמהמה ואמר: "אין תגובה".

עוד בנושא

גולדן סטייט גירדה ניצחון 125:127 דרמטי בטורונטו, קרי חזר והצטיין
"הקליפרס הציעו למינסוטה את בלייק גריפין תמורת אנתוני טאונס"
המופע של לוואר בול חושף את אמריקה במערומיה, ובמיטבה

עם או בלי יחס ראוי מהשופטים, הראפטורס קיבלו הזדמנות פז. סטף קרי, שחזר מפציעה שבגללה נעדר משני המשחקים האחרונים, חרג ממנהגו והחטיא באופן נדיר פעמיים מהקו בדקה האחרונה. "זה קורה לכולם. הלסת לא נשמטה, למרות שזה בהחלט היה מפתיע", אמר סטיב קר.

המשחק היה סוער ומותח גם בגלל מה שהתרחש בסמוך לפרקט. הזמר דרייק, אוהד מפורסם של הראפטורס ושותף עסקי, גידף את קווין דוראנט, סטף קרי וחבריהם במהלך המשחק. אחרי החטאת דאנק של דוראנט הוא סינן לעברו מהשורה הראשונה: "זה היה זבל".

"שמעתי את הטראש טוק שלו, אבל עניתי לו כבר במהלך הבא עם סל", אמר דוראנט. "אל תתנו לדרייק יותר מדי קרדיט, בכל מקרה. לא הוא הסיבה שהיה משחק כיפי, אבל הוא בהחלט מוסיף אלמנט מיוחד בגלל שהוא מקורב לקבוצה".

עומרי כספי החמיץ את המשחק בשל כאבים בגב, אבל לאחר המשחק אמר לכלי התקשורת בסן פרנסיסקו שהוא "משתפר" ומקווה לחזור לפעילות כבר במשחק הבא מול קליבלנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דמאר דרוזן, טורונטו ראפטורס, מול דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
גם הוא נגד השופטים. דרוזן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully