וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד השופטים מודה: "זו בהחלט לא הייתה שבת טובה"

ריינשרייבר באשדוד ושמואלביץ' בקרית שמונה עשו שגיאות מכריעות, יו"ר האיגוד יודע: "הם לא הציגו יכולת שיפוט גבוהה". על האיום של אשדוד לתבוע את ריינשרייבר: "לא עונה גדולה שלו, אבל אני משוכנע שבאשדוד יירגעו ויבינו שהוא פעל בתום לב"

אתר רשמי

"אני לא יכול להיות גאה על מה שראינו השבת. זו בהחלט לא הייתה שבת טובה לאיגוד השופטים", כך אמר אמש (שבת) יושב ראש איגוד השופטים עוזי יצחקי, בעקבות התצוגות החלשות של שופטי ליגת העל. "צפיתי במשחקים ולצד הופעה טובה של דוד פוקסמן במשחק של בני יהודה מול עכו - רועי רינשרייבר ואיתן שמואלביץ', מטובי השופטים שלנו, לא הציגו יכולת שיפוט גבוהה השבת", הוסיף יצחקי, שגילה כי עידן לייבה היה אמור לשפוט בקרית שמונה אבל לאור רגישות המשחק הוחלט כי שמואלביץ' יעלה צפונה לשפוט.

עוד בנושא

מ.ס. אשדוד מאיימת להגיש "תביעת נזיקין אישית כנגד ריינשרייבר" ולפסול אותו משיפוט

טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד עם שופט הכדורגל רועי ריינשרייבר. ברני ארדוב
החלטות שגויות שהכריעו את המשחק. ריינשרייבר/ברני ארדוב

כזכור, ריינשרייבר עשה מספר שגיאות מכריעות במשחק בין מכבי נתניה למ.ס אשדוד, כולל שער בנבדל, הרחקה מפוקפקת ושני פנדלים שעוררו זעם גדול באשדוד. שמואלביץ' אישר לבית"ר ירושלים שער על אף עבירה של איתי שכטר על השוער.

על ריינשרייבר הוסיף יצחקי: "זו לא עונה גדולה של ריינשרייבר אבל אנחנו לא מחפשים לערוף ראשים, אלא בדיוק ההיפך. רועי שופט טוב שנקלע לתקופה פחות טובה. אני משוכנע שהוא ייצא ממנה מחוזק יותר. צריך לזכור שטעויות שיפוט קורות גם ברמה הגבוהה של אירופה".

באשר לאיומי מ.ס. אשדוד לפיהם היא תגיש תביעת נזיקין נגד ריינשרייבר, אמר יצחקי: "אני משוכנע שבאשדוד יירגעו ויבינו שהשופט פעל בתום לב ואם הוא שגה, זה לא בכוונה. אין כאן מקום לאמוציות והאיומים האלה". בסוף השבוע יערכו באיגוד השופטים כנס מקצועי ובו צפויים לעלות לדיון הטעויות בפסיקות מאמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully