וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתמוגגת: השילוב בין מסי לאלבה "קטלני", ואלוורדה "המלך החדש"

בארסה מפנטזת על טרבל אחרי ה-0:5 על סלטה בגביע: המאמן היריב משתחווה ("לא היה סיכוי לעצור את מסי ואלבה"), המגן יקבל חוזה חדש בקרוב ("אני בכושר הטוב בקריירה"), ואלוורדה מקבל אהבה, אינייסטה מחבק את קוטיניו

שחקני ברצלונה ג'ורדי אלבה ליאונל מסי חוגגים. AP
נמצא יורש מפתיע לניימאר. ג'ורדי אלבה חוגג עם מסי/AP

ברצלונה במוד דריסה. אמש (חמישי) הביסה הקבוצה 0:5 את סלטה ויגו ועלתה לרבע גמר הגביע עם הצגה משכנעת, שחשפה פעם נוספת את הגיבור הלא צפוי של ההתקפה העונה: ג'ורדי אלבה. המגן השמאלי בישל פעמיים לליאונל מסי (13,15) וכבש בעצמו מבישול של הפרעוש (28), רק כדי לקבל את הפרס הלא רשמי של השחקן המצטיין על ידי האוהדים, שהריעו ושרו לכבודו.

"אני בכושר הטוב בקריירה", הודה הספרדי בן ה-28, שבתקשורת הספרדית הוכתר כבר כיורש המפתיע של ניימאר בצד שמאל של ההתקפה. אלבה אמנם משחק בתור מגן, אבל נראה שהעזיבה של הברזילאי לפריס סן ז'רמן הפכה אותו לבורג התקפי משמעותי. "בהחלט יכול להיות שהעזיבה שלו היא הסיבה לשדרוג ביכולת שלי. כל האגף פנוי רק בשבילי, אז אני מרגיש הרבה יותר ביטחון לעשות מהלכים התקפיים. ברור שעדיף לי ככה". לאחרונה פיתח אלבה תיאום כמעט עיוור עם מסי (בישל לו לא פחות משבעה שערים העונה), ובסיום גם מאמן סלטה חואן קרלוס אונסואה הודה: "לא היה לנו שום סיכוי לעצור את הצמד הזה. הם קטלניים יחד".

היכולת הטובה של אלבה תזכה אותו קרוב לוודאי בחוזה חדש בקרוב מאוד. על פי "אל מונדו דפורטיבו", ברצלונה השתכנעה כי עליה לחדש את חוזהו במהירות והיא צפויה לנהל עימו משר ומתן החל מתחילת החודש הבא, כשהמטרה ברורה: להחתימו על חוזה ארוך טווח שיבטיח שיפרוש במדי הקבוצה.

עוד בנושא

ברצלונה הביסה 0:5 את סלטה ויגו בדרך לרבע גמר גביע המלך
ברצלונה הודיעה על החתמתו של ג'רי מינה: "מזכיר את טוראם"
העברות בעולם: מוריניו במסר לכוכב אייאקס, אינטר מתחזקת

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה עם ליאונל מסי. AP
"המלך החדש של אוהדי ברצלונה". ולא, לא מדובר במסי/AP

נדבך משמעותי נוסף בהצלחה של ברצלונה העונה הוא ללא ספק ארנסטו ואלוורדה. המאמן עומד כעת על מאזן מרשים למדי של 28 משחקים ברצף ללא הפסד מאז מונה לתפקיד. במהלך התקופה שישה משחקים הסתיימו בתיקו, והשאר בניצחונות משכנעים. גם הוא קיבל יחס מיוחד מיושבי הקאמפ נואו, ועיתונאים שנכחו באצטדיון העידו כי: "הוא מקבל מהקהל אהבה כמו שלא קיבל מהיום שצורף כמאמן. היום אוהדי ברצלונה משחו אותו למלך החדש, והגיע הזמן".

"האוהדים היו מרוצים מהדקה הראשונה ואני שמח שהם שמחים גם ממני", אמר המאמן בסיום. "אם הם מעודדים את כל השחקנים ותומכים בנו בצורה כזו, זה סימן ששימחנו אותם".

המאמן הודה בסיום כי "הייתי מעדיף שלא לפגוש את ריאל מדריד ברבע הגמר", אך הרגיע כשהסביר שהפגיעה של ג'רארד פיקה, בגינה הוחלף במחצית, אינה משמעותית. כך גם בנוגע לעוסמאן דמבלה, שחזר רק בשבוע שעבר מהיעדרות ארוכה וספג מכה קלה במהלך המשחק.

עם יכולת משכנעת כזו ברצלונה כבר מרשה לעצמה לפנטז על טרבל, אבל לפני כן היא תצטרך לדאוג שהתאקלמותו של הרכש החדש והנוצץ פיליפה קוטיניו תהיה חלקה. גם אנדרס אינייסטה - שבואו של הברזילאי אמור כביכול לפגוע במעמדו - מתכוון לגרום לו להרגיש בנוח. "כשמחתימים שחקן כל כך טוב, אין שום בעיה לשלב אותו. לכל אחד יש את היתרונות שלו", אמר הקשר בן ה-33. "אני, בכל אופן, לא מוטרד בכלל מההצטרפות שלו. בגילי אני כבר לא חושב מי יגרום לי לפרוש ומי עלול לגרום לי לעזוב את ברצלונה. אני נאמן למועדון ותמיד אהיה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה, שחקן סלטה ויגו ג'וני קסטרו. רויטרס
אינייסטה על הצטרפותו של קוטיניו: "בגילי, אני כבר לא חושב מי עלול לגרום לי לפרוש"/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully