וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.1: מוריניו במסר לכוכב אייאקס, אינטר מתחזקת

מאמן מנצ'סטר יונייטד ביקש מג'סטין קלייברט לא לעבור בחלון הנוכחי, הנראזורי קרובים לצירוף שני שחקנים. וגם: הסיכום של הזאר, המסר של טוטנהאם וסגירת המעגל המרגשת של באריוס

רויטרס

העברות

* לאוטרו מרטינס, היהלום בן ה-20 של ראסינג קלוב, חתם במפתיע על חוזה חדש ומשודרג, ולא יעבור לאירופה למרות התעניינות מצד שש קבוצות בכירות, ביניהן ולנסיה ואתלטיקו מדריד.

* אחרי משא ומתן לא פשוט, פרנקו ארמאני השלים את המעבר שלו לריבר פלייט. השוער בן ה-32, שהפך לסמל בשבע שנותיו באתלטיקו נסיונל הקולומביאנית, נרכש בסכום של 3.8 מיליון דולר.

* לוקאס באריוס סגר מעגל: החלוץ הארגנטינאי בן ה-33, שהספיק להתאזרח בפרגוואי ולשחק בנבחרת זו וב-12 קבוצות שונות (כולל עונות יפות בדורטמונד) חזר הביתה לארחנטינוס ג'וניורס, בה ערך את הבכורה כמקצוען ב-2002.

* אלברו ואסקס, 26, חלוץ נבחרת ספרד הצעירה בזכייה שלה ביורו 2013 בישראל, נפרד מאספניול וירד לליגה השנייה, לחצי שנה כמושאל בחימנסטיק.

* גוטייה לוריס, אחיו בן ה-22 של קפטן נבחרת צרפת הוגו לוריס, עזב את ניס לטובת חצי שנת השאלה בגאזלק אז'קסיו מהליגה השנייה.

* דמטרי מיטשל, המגן השמאלי הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, הושאל להארטס הסקוטית עד תום העונה.

* אחרי כמה ימי מבחן, אייטור מונרוי, הקשר הספרדי בן ה-30 ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקוה, חתם לחצי שנה בדינמו בוקרשט הרומנית.

שמועות

* יו"ר טוטנהאם דניאל לוי הבהיר בראיון ל"סקיי ספורטס" כי אין בכוונתו למכור את הארי קיין לריאל מדריד: "אני בטוח ב-100 אחוז שכל השחקנים הבכירים שלנו ישחקו גם בעונה הבאה בטוטנהאם".

* בנוסף, ב"דיילי מייל" דווח כי טוטנהאם מוכנה להכפיל את שכרו של הקשר דלה עלי כדי להרחיק את ריאל מדריד ופריס סן ז'רמן המעוניינות בו.

* על פי RMC, ריאל מדריד כבר הגיעה לסיכום עם אדן הזאר על הצטרפותו לסגל הבלאנקוס ב-30 ביוני. נציגי ריאל ינסו כעת לקדם את המשא ומתן מול צ'לסי, שלא הצליחה להגיע לכדי סיכום על חוזה חדש עם הקשר הבלגי.

* "ספורט" הקטלאני טוען כי ז'וזה מוריניו שוחח עם ג'סטין קלייברט וביקש ממנו להישאר באייאקס בחלון ההעברות הנוכחי, כדי שהוא יוכל להביאו למנצ'סטר יונייטד בקיץ.

* הקרב על לוקאס מורה מתחמם: אחרי שסאו פאולו נכנסה לתמונה, הגיע כעת התור של טוטנהאם, שעל פי התקשורת הצרפתית פנתה לפריס סן ז'רמן במטרה לקבל את הברזילאי בהשאלה עד סוף העונה. מנצ'סטר יונייטד הייתה עד כה המועמדת המובילה לקלוט אותו.

* מנצ'סטר יונייטד וליברפול חושבות גם על הקיץ הבא והחלו במאבק על כריסטיאן פוליסיץ', קשרה האמריקאי בן ה-19 של בורוסיה דורטמונד. על פי "אינדפנדנט", השדים האדומים רוצים לשפר את הפופולאריות שלהם בשוק האמריקאי, ופוליסיץ' יכול לסייע בכך.

* על פי דיווחים באיטליה, הבלם ליסנדרו לופס יחתום באינטר ביום שני. הנראזורי יצרפו בהשאלה את הארגנטינאי בן ה-28, עם אופציה לרכוש את כרטיסו מבנפיקה תמורת 11 מיליון יורו בתום העונה.

* המאמן לוצ'יאנו ספאלטי התייחס לניסיונות של אינטר להחתים את ראפיניה כמושאל מברצלונה (עם אופציה לרכישה תמורת 17-23 מיליון יורו בסוף העונה) ואמר: "העסקה ממש לא סגורה, למרות כל מני שמועות. אנחנו מנסים לצרף אותו, קשה לנהל עם ברצלונה משא ומתן".

* נאפולי נתנה לסימונה ורדי, קשרה של בולוניה, הזדמנות עד יום ראשון להסכים להצעה שקיבל, אחרת היא תחתים במקומו את ג'רארד דאולופאו מברצלונה.

* גנואה ביקשה לשאול ממילאן את הקשר בן ה-20 מנואל לוקאטלי, לו חוזה עד 2020 אצל הרוסונרי. "אנחנו לא יודעים מה התוכניות שלהם לגביו", אמר המנהל הספורטיבי ג'ורג'יו פרינטי. "הוא כישרון צעיר עם איכויות רבות, אנחנו רוצים אותו ויודעים שכאן ישחק בקביעות".

שחקן בולוניה, סימונה ורדי. GettyImages
נאפולי מחכה לתשובה שלו. סימונה ורדי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully