וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 78:92 את עירוני נהריה

האלופה המשיכה את המומנטום החיובי עם ניצחון ביתי שני ברציפות. קיילין לוקאס הוביל את רשימת הקלעים עם 20 נקודות, סטרטוס פרפרוגלו הוסיף 18. נהריה שוקעת במשבר עם הפסד רביעי רצוף

one

הפועל ירושלים ניצחה הערב (רביעי) את עירוני נהריה 78:92 במשחק שנעל את המחזור ה-12 בליגת העל. האלופה המשיכה את המומנטום אחרי הניצחון על מכבי חיפה בסוף השבוע שעבר. מנגד, נהריה שקעה במשבר עמוק עם הפסד ליגה רביעי ברציפות. ירושלים נטלה את ההובלה מהדקות הראשונות וירדה למחצית ביתרון מבטיח 31:47. ברבע השלישי נהריה הגיבה בקאמבק, צימקה לארבע הפרש בלבד אך לא מעבר לכך.

ירושלים השתלטה בהדרגה על המשחק והמשיכה אל הניצחון. קיילין לוקאס הוביל את קלעי ירושלים עם 20 נקודות ו-8 אסיסטים. סטרטוס פרפרוגלו הוסיף 18 משלו. אלן אומיץ' ראה פרקט לראשונה מאז המחזור השמיני ותרם שלוש נקודות. מנגד, הצגה של אלכס יאנג שסיים עם 25 נקודות לא הספיקה לנהריה.

רם אליאספור, ננזל ליווינגסטון, עירוני נהריה, הפועל ירושלים,. נועם מושקוביץ
רם אליאספור מנסה לחסום את דנזל ליווינגסון/נועם מושקוביץ

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה בחמישייה שכללה את ג'רום דייסון, בר טימור, יוגב אוחיון, ליאור אליהו ורונלד רוברטס. נהריה התייצבה מנגד עם יפתח זיו, אלכס יאנג, טיירון נאש, קורי וובסטר ואיגור נסטרנקו. ירושלים פתחה את המשחק בריצה כשליי אפ של בר טימור קבע 3:10 לאלופה. אריק אלפסי הזעיק פסק זמן מהיר. אחרי החזרה לפרקט מודי מאור שלח למגרש את אלן אומיץ' שלא ראה דקות משחק בליגה מאז המחזור השמיני. אחרי עשר הדקות הראשונות ירושלים הובילה 14:19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יותם הלפרין, הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
יותם הלפרין מנהל את ההתקפה/נועם מושקוביץ

בפתיחת הרבע השני ירושלים בהנהגת דייסון טסה ל-14:23, אבל האורחת בראשותו של טיירון נאש צימקה את הפער ל-21:24 בלבד. ירושלים הגיבה בריצה משלה ודאנק של רוברטס העלה את המארחת ל-21:30. עד ההפסקה ירושלים לחצה עוד על הדוושה וירדה למחצית ביתרון מבטיח 31:47.

ג'רום דייסון, הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
דייסון מוסר מאחורי הגב לאליהו/נועם מושקוביץ

תחילת הרבע השלישי היה שייך לנהריה כשמהלך של סל ועבירה של יפתח זיו הוריד את ההפרש של ירושלים ל-44:52. נהריה בהנהגת אלכס יאנג כבר הורידה ל-48:52, אבל אז הגיעה שלשה של קיילין לוקאס שנתנה קצת אוויר לירושלים והעלתה את המקומיים לשבע הפרש. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות: 57:64 לירושלים.

קיילין לוקאס, הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
נתן משחק גדול. קיילין לוקאס/נועם מושקוביץ

ירושלים עלתה לעשר הדקות האחרונות נחושה לסגור את הסיפור ושלשה של יותם הלפרין שלוש וחצי דקות בתוך הרבע קבעה 61:74 לאלופה. מזה נהריה כבר לא חזרה והרימה דגל לבן. תוצאת סיום: 78:92 לירושלים.

אלן אומיץ', הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
ראה פרקט אחרי תקופת יובש. אומיץ'/נועם מושקוביץ

קלעו להפועל ירושלים: קיילין לוקאס 20 נקודות, 8 אסיסטים, 4 ריבאונדים ו-3 חטיפות, סטראטוס פרפרוגלו 18, רונלד רוברטס 13 ו-8 ריבאאונדים, ג'רום דייסון 12, ליאור אליהו 10, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, יותם הלפרין 8, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בר טימור 4, יוגב אוחיון 3, אלן אומיץ' 3, רם אליאספור 1. איגור מאיור (00:25 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לעירוני נהריה: אלכס יאנג 25 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, איגור נסטרנקו 11 ו-13 ריבאונדים, יהונתן שולדבראנד 9, קורי וובסטר 8 (3 מ-15 מהשדה), טיירון נאש 8 ו-7 ריבאונדים, יפתח זיו 7, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, דנזל ליבינגסטון 6, זיו בן צבי 2, כריס סמית' 2. יריב עמירם (00:45) שותף, אך לא קלע.

אלכס יאנג, עירוני נהריה. נועם מושקוביץ
משחק גדול שלו לא הספיק. אלכס יאנג/נועם מושקוביץ

מאמן ירושלים מודי מאור אמר במסיבת העיתונאים: ""נהריה קבוצה טובה מאוד, בטח בפן ההתקפי.מה שעשה לנו את המשחק זה הצד ההגנתי שלנו , היינו מאוד אינטנסיביים,שמרנו על הכדור, , זה נתן לנו להיכנס לכדורסל חיובי ושמח. היתה היריבה ברבע השלישי, יש עוד עלמה לעבוד ולהשתפר.לוקאס שחקן מוכשר וטוב וצריך עדיין להסתגל לכדורסל כאן, היכולת שלו להפעיל אחרים היא חשובה, אבל היתה פה הופעה קבוצתית חיובית ושמחה".

אריק אלפסי הוסיף: "אי אפשר לטעות כל כך הרבה בחצי הראשון, היו לנו איבודים. שיחקנו כל כך הרבה פעמים נגד ירושלים העונה, אז לא הופתענו מהם. היינו צריכים להיות הרבה יותר חכמים במשחק שלנו".
--

מודי מאור, הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
מאמן ירושלים מודי מאור/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully