וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "לא ויתרתי על החלום האירופי, יש לי סעיף שחרור"

8.1.2018 / 15:39

קשר מכבי תל אביב סיפר על החוזה החדש: "המטרה היא להגיע לליגה בכירה יותר". קרויף לקראת נתניה (ג', 21:00, ספ'5): "קשה למצוא להם פתרונות". עטר הפצוע לא יהיה בסגל, מקלארן נפרד מהשחקנים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ניב אהרונסון
מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב ערכה את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת המשחק מול מכבי נתניה מחר (שלישי, 21:00, ספורט 5). ג'ורדי קרויף, שלא הסתיר את אכזבתו מהיכולת של שחקניו בניצחון 0:3 על בני ממב"ע בסיבוב ח' של גביע המדינה, דיבר בין היתר על החזרה לליגה, ההכנות למשחק הצמרת מול הקבוצה של סלובדן דראפיץ' והאפשרות לחיזוק הסגל בחלון ההעברות הנוכחי. מי שלא ישחק מחר הוא אלירן עטר, שלא התאמן היום בשל פגיעה מתחת לברך, אותה ספג במשחק הגגביע מול בני ממב"ע.

"לנתניה יש שיטת משחק מאוד ברורה, בניגוד להרבה קבוצות בישראל", אמר קרויף. "קשה למצוא פתרונות מולם, אבל יש לנו מומנטום טוב וכדי להמשיך ללחוץ על הצמרת צריך לנצח את המשחק. נתניה כבר הקשתה עלינו העונה, היה מאוד קשה מולם והיינו ברי מזל לנצח אותם. כל משחק עבורנו הוא מבחן של לאן הולכת העונה, בעיקר בגלל שאיבדנו יותר מדי נקודות לאורך העונה. הגישה שלנו צריכה להיות לחשוב כל פעם על המשחק הבא, שהוא הכי חשוב, ולא על הליגה כולה".

בנוגע לחיזוק בינואר אמר קרויף: "נראה. אנחנו עובדים על דברים, וכשיגיע הרגע נודיע, כפי שאנחנו עושים תמיד".

על הארכת החוזה של דור מיכה אמר ההולנדי: "הוא חשוב למועדון, זה ברור לכולם ולא רק לי. העובדה שהיה חשוב עבור כל כך הרבה מאמנים שונים אומר שהוא מתאקלם לכל מצב ועמדה. ברור לגמרי שהוא אחד השחקנים בקבוצה שיכול לחולל שינוי. כשהוא בכושר טוב, כולם משחקים טוב יותר. לא קל להחליף אותו בכדורגל הישראלי, אז היה ברור שחשוב לחדש את החוזה שלו".

עוד בנושא

דראפיץ' הפגיז במסע"ת שלו: החומוס, ההשוואה לפפ ו-"החרא שזורק שחקן"
הגרלת שמינית גמר הגביע: מכבי תל אביב מול מכבי חיפה
המשחק בין מכבי תל אביב לבאר שבע - ב-4.2 ב-21:00
מכבי תל אביב מתנה את שחרור פיליפנקה בזכות ראשונים על קינדה

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ניב אהרונסון
אתגר לא פשוט. קרויף/ניב אהרונסון

דור מיכה עצמו אמר: "אמרתי כבר שאני שלם מאוד עם ההחלטה שלי ומאושר להישאר במקום שנתן לי כל כך הרבה. אני בן 25, עדיין לא ויתרתי על החלום האירופי. החוזה הוא לחמש שנים, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה. יש לי גם סעיף שחרור. אני יכול להגיע מפה לליגה קצת יותר בכירה, וזו המטרה האמיתית שלי והסיבה שוויתרתי על ההצעות שהיו לי, שזה לא היה איפה שרציתי. ברור שהופעות טובות באירופה יכולות לעזור, נראה מה יהיה בעתיד. אנחנו בתהליך שיפור בחודש האחרון, משחקים כדורגל טוב, נשכח מהמשחק נגד בני ממב"ע. יהיה משחק מענין ופתוח מול נתניה ונצטרך להיות במיטבנו כדי לקחת שלוש נקודות".

סטיב מקלארן נחת בארץ והגיע לקרית שלום על מנת להיפרד מהשחקנים, לאחר שלא עשה זאת כשעזב בסיום המשחק נגד קרית שמונה. "הגעתי בגלל השמש, כדי להיפרד מהשחקנים ואני מקווה שהם ינצחו את מכבי נתניה", אמר.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה עם המאמן ג'ורדי קרויף. ניב אהרונסון
מאושר, אבל לא סותם את הגולל לגבי מעבר לאירופה. מיכה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully