וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "אחרי שקייטה הכיר את החומוס בנתניה היה צריך לתת לו בראש"

8.1.2018 / 9:11

מאמן מכבי נתניה סיפק פנינים במסע"ת לקראת מכבי תל אביב (שלישי, 21:00, ספורט 5): החלוץ הדועך ("השמין קצת"), מאזנו ("גם לסיטי אין סטטיסטיקה כזו") וינואר ("לא רוצה להיות החרא שזורק שחקן")

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
נתן שואו. דראפיץ'/יוסי ציפקיס
"בארבעת המשחקים הראשונים שלנו כולם שאלו איך מצאנו חלוץ כמו אלחסן קייטה. ואז הוא הכיר את החומוס"

סלובודן דראפיץ' הגיע הבוקר (שני) למסיבת העיתונאים לקראת המשחק של מכבי נתניה מחר (שלישי, 21:00, ספורט 5) מול מכבי תל אביב כדי לתת הצגה. מאמן מכבי נתניה לא חסך במילים ובסיפורים ודיבר על התקופה הזו של מכבי נתניה שהיא פחות טובה לטעמו.

"גם לפני באר שבע אמרו שיש ציפיות שננצח קבוצה גדולה ועשינו את זה", אמר דראפיץ' לקראת המשחק מחר. "מסתכלים עלינו היום אחרת. גם מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מול מכבי נתניה. היום אנחנו לא אותה קבוצה שהיתה בתחילת העונה. יש עייפות, יש פצועים ואנחנו צריכים להתמודד עם הכל. יש עליות וירידות. בתחילת העונה נתנו 200 אחוז בכל משחק. היום אנחנו משחקים פחות טוב".

דראפיץ' נשאל על החלוץ שלו אלחסן קייטה שלא מוצא את השער כבר זמן רב וסיפר: "בארבעת המשחקים הראשונים שלנו כולם שאלו איך מצאנו חלוץ כמו אלחסן קייטה ואז קייטה הכיר את החומוס בנתניה והתחיל להשמין קצת. הוא הכיר את החיים הטובים בישראל והיה צריך לתת לו בראש. הכנסתי אותו לחדר לפני יומיים ושאלתי אותו: 'תגיד לי, אתה רוצה בכלל להיות כאן?'. הוא ממש בכה ואמר כמה הוא אוהב את המועדון ואת ישראל. אז אמרתי לו: 'אני מאחוריך גם אם אתה לא נותן גולים'. כולם אומרים מסביב שהוא השמין ושהוא לא טוב, אבל החוכמה שלנו היא עכשיו להיות מאחוריו".

אלחסן קייטה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
איך אפשר לזוז אחרי מנת חומוס? קייטה/ברני ארדוב
"למכבי נתניה שאני מנהיג יש רק חמישה הפסדים ב-54 משחקים. אני לא חושב שלמנצ'סטר סיטי יש את הסטטיסטיקה שלנו יש ב-54 משחקים"

דראפיץ' אפילו הזכיר הבוקר את מנצ'סטר סיטי: "סטטיסטית אם אנחנו מסתכלים על מכבי נתניה אנחנו בסדר גמור בספיגה ובהבקעה, אבל ברור שאנחנו רוצים להשתפר ולהיות בכושר הבקעה יותר טוב. אי אפשר לתת הצגות בכל משחק. אני קורא לאוהדים להיות יותר סבלניים כי אנחנו לא יכולים ללחוץ בכל המגרש, אבל למכבי נתניה שאני מנהיג יש רק חמישה הפסדים ב-54 משחקים. אני לא חושב שלמנצ'סטר סיטי יש את הסטטיסטיקה שלנו יש ב-54 משחקים. אני כראש מערכת צריך ללוות את הקבוצה וגם במצבים פחות טובים לעמוד מאחורי השחקנים. גם בעל הבית שלי רוצה תשובות למה שיחקנו כך נגד הפועל חדרה בגביע. האוהדים רוצים תשובות וגם אשתי. עם יד על הלב אנחנו בתקופה פחות טובה ואולי מהמשחק מול מכבי תל אביב נצא לתקופה יותר טובה".

על הסגל שלו אמר דראפיץ': "יש לנו היום פצועים וחסרים, אבל השחקנים שייכנסו צריכים לתפוס את המקום שלהם. עלי מוחמד פצוע, דידייה קוגבנייה סבל מבעיה רפואית, עכשיו יש את ברנקו ורגוץ' עם שבר ביד וברק בדש שחסר. אני מרוצה ממי שנמצא כאן".

לקראת החיזוקים בחלון ההעברות עשה דראפיץ' סדר: "אני עדיין לא סגור על מי שאני אשחרר. אם אני משחרר מישהו אני חייב להיות בטוח בזה שאני בוחר את השחקן הנכון. אני לא רוצה להיות מאמן אכזרי או חרא שזורק שחקן כי אני אוהב את כל השחקנים. פעם אמרו למאמן גדול מה הקטע הכי קשה אז הוא אמר להגיד לשחקן שהוא לא משחק. ואני מסכים עם זה ובוודאי כשצריך להגיד לשחקן ללכת. מאוד קשה למצוא שחקנים טובים בחודש ינואר. כולכם רוצים להציץ בקלפים שלי, אבל אין לי קלפים טובים שאני יכול להביא כרגע. השחקנים שיגיעו לא יהיו אלה שיעזרו לנו להיות יותר טובים העונה. מי שצריך להיות טובים אלה השחקנים שכאן. להביא את איתי שכטר בינואר כמו שהבאתי לבית"ר בינואר, זה לא קורה בכל עונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ניקו אולסק שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"הפציעות לא צריכות להשפיע". אולסק/ברני ארדוב

על החלוץ הברזילאי שלו לאנדרו ריביירו שמתנדנד ועשוי לעזוב אמר דראפיץ': "יכול להיות שבעוד שני משחקים בכדורגל אני אלך הביתה. אז להגיד על ריביירו שהוא הולך? זה הכדורגל. אי אפשר לדעת מה יהיה מחר. יכול להיות שאני אבוא לבעל הבית ואגיד שאני לא רוצה שום שינוי. נראה מה יהיה".

ניקו אולסק הצטרף הפעם לסלובודאן דראפיץ' במסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו סובלים מפציעות רבות, אבל זה לא צריך להשפיע עלינו כי יש לנו שחקנים טובים שמתאימים להיכנס לעמדות החסרות. אנחנו מנסים להשתפר בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully