וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון: "לקח לי זמן להתאקלם, קשה לעמוד בציפיות כשהקבוצה לא מצליחה"

קפטן מכבי חיפה התייחס לביקורות והוסיף: "אני לא לוקח את זה אישית, יודע מה אני צריך לשפר. היה מרגש לראות את הקהל שמח בנתניה, היה שחרור של לחץ. באים לנצח גם את מכבי תל אביב"

ברני ארדוב

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק הביתי מול מכבי תל אביב ביום שני (21:00, ספורט 5). רוב מאס ואיתי מרדכי ימשיכו בקו שהתווה המנהל הספורטיבי מו אלאך ולא יבצעו שינויים רבים בהרכב, אך קלאוס היווני עשוי לקבל את המקום בחוד על חשבון מוחמד עוואד. עומר דמארי התאמן עם חבריו ויחזור לסגל.

סופיאן חביבו נחת להתרשמות בקבוצת הנוער של המועדון. הקשר בן ה-18 נמנה על סגל הנבחרת הצעירה עד גיל 20 של ניז'ר.

עוד בנושא:
לאחר פגישה עם מו אלאך: עומר דמארי נשאר במכבי חיפה עד תום העונה
מכבי חיפה פנתה לשרים: "פעילות משטרת ישראל אינה מספקת"
רוב מאס איתן בדעתו גם אחרי הניצחון על רעננה: "לא רוצה להיות המאמן"

שחקני מכבי חיפה, סטפנוס אתנסאידיס, רמי גרשון. ברני ארדוב
"כיף להיות שמח". רמי גרשון עם קלאוס/ברני ארדוב

אחרי הניצחונות על הפועל תל אביב בגביע והפועל רעננה בליגה, רמי גרשון דיבר לקראת יום שני: "המשחק נגד מכבי תל אביב יהיה שונה לגמרי, אבל הקהל שלנו מאחורינו ואנחנו באים לנצח. אין אופציה אחרת. היה מרגש לראות את הקהל שמח בנתניה, כאב לנו לראות אותו במשחקים רבים יוצא מאוכזב ועצוב. מבחינתנו זה היה שחרור של לחץ שהיינו בו. כיף להיות שמח, זו הייתה התפרצות של שמחה".

על עצמו והציפיות ממנו להנהיג את מכבי חיפה אמר הקפטן: "אני מנסה לעשות את המקסימום כדי להוביל, לקח לי זמן להתאקלם בקבוצה. אני לא לוקח ביקורות באופן אישי ולא מניח הנחות. אני אמנם קורא מה כותבים, אבל לא מקשיב לדברים. אחרי כל משחק אני נכנס למחשב ורואה במה טעיתי ומה אני צריך לשפר. קשה להיות במצב שהקבוצה לא מצליחה ומצפים ממך, אבל כולי תקווה שיחד עם החברים נצליח להוציא את מכבי חיפה לדרך חדשה ולהביא אותה למקום בו היא צריכה להיות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גיא לוזון עם רמי גרשון מכבי חיפה. שלומי גבאי
"לפעמים לאחד הולך ולאחר פחות". רמי גרשון לצד גיא לוזון/שלומי גבאי

גרשון נשאל על ההבדלים בין הצוות החדש לבין גיא לוזון, והשיב: "לכל אחד יש את הדרך שלו, לפעמים לאחד הולך ולאחר פחות. אנחנו מאוד אוהבים את גיא וגם עם רוב ואיתי מרגישים בנוח. אנחנו צריכים להיות מאוחדים כדי להגיע לתוצאות. פלייאוף עליון? כרגע אנחנו לא צריכים לעשות חישובים, אלא לעבור משחק אחר משחק ולהביט קדימה בצורה זהירה".

על שילוב השחקנים הצעירים אמר: "גם כאחד שלא גדל במועדון, כיף לראות שחקני בית משחקים בהרכב. יש למכבי חיפה מחלקת נוער נהדרת וכבר כשהגעתי לכאן אמרתי שיש כאן צעירים מוכשרים. אין לי ספק שנוכל ליהנות מהם בעתיד".

על הבחירה שלו להגיע למכבי חיפה למרות תקופה ארוכה בה ג'ורדי קרויף רצה להביאו למכבי תל אביב, אמר גרשון: "מבחינתי זה לא היה ככה. איתי אף אחד לא דיבר ככה שלא ידעתי כלום, הקשר היחיד היה עם הסוכן שלי. אני לא מתרכז בעצמי אלא במכבי חיפה וזה חשוב לקבוצה ולקהל שלנו, ככה שזה הדבר היחיד שמעניין אותי".

הקרדיט לג'ורדי, הלייזרים של בב"ז, הטריקים של רפואה - האזינו ל-"הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully