וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב מאס: "לא משנה את דעתי לגבי זה שאני לא רוצה להיות המאמן"

10.1.2018 / 22:35

המאמן הזמני של מכבי חיפה לא משנה את התוכניות שלו בעקבות ה-0:3 על רעננה: "שמח שהצלחנו להשתמש בשחקני הבית". סלליך, שכבש צמד: "לא משנה מי כובש". קורצקי: "כל המערכים קרסו"

ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה סינטאיהו סלליך, שלומי אזולאי, נמרוד לוי. ברני ארדוב
שלחקני חיפה חוגגים בסיום/ברני ארדוב

הרבה זמן לא טעמו במכבי חיפה את טעם הניצחון. למען הדיוק, למעלה מחודשיים ושישה מחזורים חלפו מאז הירוקים גברו 0:2 על בני סכנין ועד ה-0:3 הערב (רביעי) על הפועל רעננה. רוב מאס ואיתי מרדכי, שניהלו את משחקם הרביעי מאז פיטוריו של גיא לוזון, זכו סוף סוף לראות את השחקנים שלהם מבקיעים בליגה, ומאותו הרגע מכבי חיפה התפוצצה ושייטה לניצחון החוץ הראשון שלה העונה. סינטאיהו סלליך כבש צמד וניקיטה רוקאביציה, שכבש מול הפועל תל אביב בגביע, מצא שוב את הרשת וחתם את התוצאה.

למרות הניצחון המוחץ, התעקש מאס בסיום: "אני לא משנה את דעתי לגבי זה שאני לא רוצה להיות המאמן". ההולנדי הוסיף: "אם משחקים פשוט ומניעים את הכדור בחוכמה, השטחים נפתחים ואפשר להבקיע. אני חושב שהגיע לנו לנצח אבל היינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר במחצית הראשונה. זה כדורגל, בכל שבוע יש לחץ. צריך להשיג תוצאות והיכולת תגיע. אני שמח שהצלחנו להשתמש בשחקני הבית שלנו. היום ניצחנו, אבל ביום שני יהיה משחק חדש".

סלליך, כובש הצמד: "זה מרגיש טוב לכבוש ולעזור לקבוצה לנצח. כל משחק שלנו הוא כמו גמר גביע. היה לנו מאוד חשוב לבוא עם ביטחון אחרי הגביע ולהמשיך את המומנטום. הצוות עובד קשה כדי להביא אותנו מוכנים לכל משחק. לא חושב שזה משנה מי כובש, העיקר לנצח".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל רעננה באצטדיון בנתניה
ליגה לאומית: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את בני לוד
הפועל תל אביב ספגה שני משחקי רדיוס, רפואה הורחק משני משחקים

אוהדת מכבי חיפה. ברני ארדוב
אוהדת מכבי חיפה מראה את אהבתה/ברני ארדוב

"אני חושב שיש לנו שחקנים טובים. הניצחון היום ייתן לנו עוד ביטחון ואני מאמין שנמשיך בקו הזה. מכבי חיפה צריכה לחשוב על המשחק הבא שלה ולא על הפלייאוף העליון. מכבי חיפה מועדון גדול שחושב על המשחק הקרוב" .

מנחם קורצקי: "לא משחק טוב שלנו. כל המערכים קרסו ולא עבדו כמו שצריך. יש ימים כאלה. אנחנו נהיה חייבים להתרומם נגד אשקלון. ידענו שמכבי חיפה יכולה להתפוצץ כי כישרונות יש שם. לנו יש חלק מזה, נתנו להם יותר מדי שטחים וזה היה יכול להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה. אני לא בניתי את הקבוצה אבל אין תירוצים. אני מאוד מאמין בשחקנים".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully