וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ספגה שני משחקי רדיוס, רפואה הורחק משני משחקים

האדומים ספגו עונש קשה בבית הדין של ההתאחדות בגין הדלקת האבוקות במשחק הגביע מול מכבי חיפה. המאמן קובי רפואה הורחק לשני משחקים נוספים לאחר שתועד כשהוא מתערב בניהול המשחק

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מחיר כבד. האבוקות מהיציע האדום/ברני ארדוב

בית הדין המשמעתי העניש היום (רביעי) את הפועל תל אביב בשני משחקי רדיוס בשל האבוקות שהדליקו אוהדי האדומים במשחק הגביע נגד מכבי חיפה בתחילת השבוע. בנוסף ספג המועדון קנס כספי של 20 אלף שקלים ומשחק נוסף ללא קהל על תנאי עד לסיום העונה.

במקביל הורחק מאמן האדומים קובי רפואה משני משחקים נוספים. זאת לאחר שתועד במצלמות הטלוויזיה קובע את זהות השחקנים שיבעטו את בעיטות ההכרעה מ-11 מטרים במשחק נגד הירוקים. כזכור רפואה ריצה במשחק הגביע עונש הרחקה ונאסר עליו להיות מעורב בניהולו. בנוסף נקנס רפואה ב-5,000 שקלים וספג עונש הרחקה על תנאי מארבעה משחקים.

בנוגע לעונש הרדיוס נכתב בהחלטה של הדיין ישראל שמעוני: "הנאשמת עומדת לדין בגין אירוע מאסיבי של התפרעות אוהדים. לפי דוח השיפוט הודלקו 12 אבוקות והושלכו לדשא שני רימוני עשן". הדיין לא קיבל את עמדת הפועל תל אביב לפיה היא פועלת נחרצות נגד התופעה וכתב: "קשה לי להבין כיצד כאשר מודלקות כל כך הרבה אבוקות לא עולה בידי הקבוצה לאתר ולהביא למעצר של חלק מהפורעים. אשר על כן חוששני כי מאמצי הקבוצה לא יקבלו משקל של ממש בעונש".

עוד בנושא

הפועל תל אביב: קובי רפואה יעמוד לדין אחרי שהפר את עונש ההרחקה
הפועל תל אביב: אדי גוטליב ייעדר 2-3 שבועות
גביע המדינה: מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב 3:5 בפנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. ברני ארדוב
"אירוע מינורי יחסית". רפואה/ברני ארדוב

בנוגע לקובי רפואה כתב הדיין שמעוני: "הנאשם לא כפר כי אכן העביר הנחיות לעניין זהות בועטי בעיטות ההכרעה אולם טען כי היה לו קשה לרסן את עצמו..אשר על כן אני מרשיע את הנאשם בעבירה של אי קיום החלטת מוסד שיפוטי". עם זאת ציין הדיין כי העונש החדש של רפואה שקול ומאוזן כיוון שמדובר ב"אירוע מינורי יחסית של אי קיום הוראה".

* בני סכנין ספגה קנס נמוך של 4,000 שקלים על השלכת נפץ על ידי אחד מאוהדיה. בית הדין: "הקבוצה משקיעה מאמצים רבים במאבק למגר את התופעות הפסולות של השלכת חפצים. הקבוצה פעלה לתפיסת המשליך והבאתו למשטרה. בנסיבות אלה, אני מרשיע את הנאשמת אך לאור המאמצים שהשקיעה גוזר עליה קנס מינימלי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully