וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בלאומית: הפועל תל אביב בלוד, אדי גוטליב ייעדר 2-3 שבועות

שלושה ימים אחרי ההדחה הכואבת מהגביע ועם שני הפסדי ליגה ברציפות, ינסו האדומים, ללא הבלם הפצוע, לחזור לנצח (19:40, ספורט 5). הפועל פתח תקוה תארח את הפועל כפר סבא (19:00)

אדי גוטליב הפועל תל אביב. ברני ארדוב
זקוק לתקופת החלמה. אדי גוטליב/ברני ארדוב

המחזור ה-17 בליגה הלאומית יינעל מחר (רביעי) עם שני משחקים. הפועל פתח תקוה תארח את הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב תצא למשחק חוץ מול בני לוד.

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא (רביעי, 19:00, ספורט 5)

המלאבסים מגיעים מעודדים מאוד אחרי שהשיגו שני ניצחונות בשלושת מחזורי הליגה האחרונים ונעצרו רק במחזור האחרון עם 1:1 בחוץ מול הפועל קטמון וגם זה משער בדקה ה-90. הפועל פתח תקוה, שהודחה מהגביע על ידי הפועל חיפה, תנסה להמשיך את המומנטום מול הפועל כפר סבא החזקה, שחזרה להוליך את הטבלה בשל הפאשלות האחרונות של הפועל תל אביב. הירוקים מגיעים במצב רוח מצוין אחרי שעברו את מכבי פתח תקוה בגביע וינסו להשיג ניצחון אחרי שסיימו ב-0:0 מול הפועל רמת גן במחזור שעבר.

בני לוד - הפועל תל אביב (רביעי, 19:40, ספורט 5)

האדומים חוו שברון לב בגביע המדינה כשהודחו על ידי מכבי חיפה בתום דו קרב פנדלים. כמו כן, הפועל תל אביב סוחבת שני הפסדי 1:0 משני משחקי הליגה האחרונים, מול הפועל פתח תקוה והפועל ראשון לציון, וירדה למקום השני עם 30 נקודות. קובי רפואה, ששוב יישב ביציע לאור הרחקתו, יקווה לראות את הקבוצה שלו חוזרת לנצח מול הקבוצה המאכזבת של סלימאן אזברגה, שנמצאת במקום ה-13 בלבד עם 17 נקודות. אדי גוטליב ייעדר בגלל קרע קטן במפשעה שישבית אותו לפחות לשבועיים-שלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully