וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: אילת תמשיך את התקופה הרעה של מכבי תל אביב?

אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים, תארח הקבוצה של נבן ספאחיה את זאת של שרון דרוקר (21:05, ספורט 5). תומאס וקול מחוץ לסגל. אשדוד-גלבוע/גליל, נס ציונה - בני הרצליה, ראשון לציון - מכבי חיפה

one

משחקי המחזור ה-11 בליגת העל יימשכו מחר עם ארבעה משחקים נוספים. מכבי תל אביב, אחרי ההפסדים לריאל מדריד ולהפועל תל אביב, תנסה לחזור לדרך הניצחונות כשתארח את הפועל אילת המשתפרת של שרון דרוקר (68:82 למכבי תל אביב באילת בסיבוב הראשון). גלבוע/גליל הלוהטת, שניצבת כבר במקום הרביעי בטבלה, תתארח אצל מכבי אשדוד (77:84 לגלבוע/גליל בגן נר אחרי הארכה בסיבוב הראשון).. בקרב תחתית בין שתי נועלות הטבלה, תארח עירוני נס ציונה את בני הרצליה (58:72 להרצליה בביתה בסיבוב הראשון). מכבי ראשון לציון תרצה לרשום סוף סוף ניצחון ביתי בליגה כשתפגוש את מכבי חיפה (73:96 לראשון לציון ברוממה בסיבוב הראשון).

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. ברני ארדוב
הרבה מאוד על כתפיו. פייר ג'קסון/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - הפועל אילת (21:05, ספורט 5)

הניצחון בדרבי הגביע בשבוע שעבר היה הניצחון היחיד של מכבי תל אביב בארבעת המשחקים האחרונים ולפתע השיח סביב הקבוצה שסומנה כסיפור הצלחה התחלף לרצון לביצוע שינויים. במכבי הציגו משחק לא רע נגד ריאל מדריד ביום שישי האחרון, אך לא כזה שאיים על הבלאנקוס במחצית השנייה, וכעת יודעים במועדון שכל הפסד נוסף, בליגה נגד אילת, או ביום חמישי בבית ביורוליג נגד באמברג, עשוי לקרב את השינוי במצבת השחקנים. דשון תומאס הפצוע ונוריס קול יהיו מחוץ לסגל למשחק הליגה.

ההפסד למכבי אשדוד בגביע לא עצר את הריצה המצוינת של הפועל אילת בליגה, והקבוצה של שרון דרוקר רשמה בנס ציונה ביום חמישי את ניצחון הליגה השלישי שלה ברציפות והרביעי בחמשת המחזורים האחרונים כשהיא באופן סופי יוצאת מהחבורה הנועלת את הטבלה. הדרומיים קיבלו משחק שיא מג'ורדן לויד שהמטיר 30 נקודות, והמשך היכולת הטובה של דמטריוס טרידוול, משחקני הפנים היעילים והמפתיעים בליגת העל. באילת יודעים שהמשחק נגד מכבי תל אביב, שמגיעה ברצף לא טוב, יעצור ככל הנראה את המומנטום שלה, אך בצוות המקצועי מחדירים לשחקנים אמונה שניתן להמשיך ולהתקדם במעלה הטבלה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי אשדוד ג'ראד לי, טרנס ווטסון. לירון מולדובן
יחגגו גם על הגליל? שחקני אשדוד/לירון מולדובן

מכבי אשדוד - הפועל גלבוע/גליל (20:10, משולב בספורט 5)

משחק שלישי ברציפות שמכבי אשדוד מופיעה ללא השחקן המוביל שלה מתחילת העונה דיוויד לורי, שלא ברור בשלב הזה האם יקבל אישור לחזור לשחק כדורסל העונה בשל בעיית הלב שלפתע התגלתה לו, וגם זה לא עוצר את החבורה של בראד גרינברג. הניצחון על בני הרצליה נתן לאשדוד מעט מרחק מהקבוצה מהשרון המדורגת אחרונה בטבלה, ובאשדוד יודעים שיש להם הזדמנות טובה לעשות צעד לכיוון הפלייאוף אם ידעו לנצח את גלבוע בבית. טרנס ווטסון ימשיך להתלבש ולשחק, ובמקביל במועדון מחפשים מחליף קבוע ללורי ו-ווטסון.

הקבוצה החמה והמפתיעה של הליגה, גלבוע/גליל, לא עצרה באמצע השבוע בראשון לציון ועלתה למאזן של שבעה ניצחונות מול ארבעה הפסדים כשהיא מדורגת רביעית בטבלה. גלבוע קיבלה במשחק האחרון יכולת נהדרת מג'ייקובן בראון ויחזקאל סקוורר, שמתחיל להכנס לכושר אחרי הפציעה שהפריעה לו בתחילת העונה. במועדון מאוד מרוצים מההשתלבות של הזר החדש, קליבלנד מלווין, ומאמינים שככל שיעבור הזמן הוא יוכל להראות יכולת גבוהה יותר, ומסמנים את המשחק באשדוד כהזדמנות לקבע את מעמדם כקבוצת צמרת לכל דבר ועניין.

seperator

עירוני נס ציונה - בני הרצליה (18:55, משולב בספורט 5)

השבוע הגורלי של נס ציונה נפתח עם הפסד ביתי מאכזב להפועל אילת, החמישי בששת המחזורים האחרונים, ועשוי להסתיים במקום האחרון בטבלה אם החבורה של נדב זילברשטיין לא תדע לנצח את הרצליה בבית. במועדון לא מתכוונים לוותר בקלות על מקומם בליגה, וצירפו לטרייאאוט בן חודש את קאליף וואייט ששב מפציעה בברכו. הגארד ששיחק אשתקד בחולון יגיע רק במהלך השבוע הקרוב לישראל, ובמשחק הקרוב יקבלו גארי בראון ודקוואן קוק המאכזבים הזדמנות נוספת להוכיח את מקומם בקבוצה.

כשגברה בני הרצליה על נס ציונה במחזור הראשון, היה נראה כי הקבוצה מהשרון הולכת בכיוון אליו פיללה בפגרה, אלא שמאז אותו הניצחון רשמה הרצליה רק עוד ניצחון ליגה אחד בעשרה מחזורים והיא ניצבת במקום האחרון בטבלה זה מספר רב של מחזורים. אריק שיבק לא הצליח להוביל את הרצליה לניצחון בשני משחקיו עד כה, והמשחק בנס ציונה הוא קריטי במיוחד שכן הפסד בו יכניס את הרצליה לבור עמוק, בשלב מוקדם יחסית של העונה, אך במומנטום הנוכחי בו היא נמצאת, בור שממנו לא קל לצאת. ניצחון על נס ציונה יעלה את הרצליה למקום ה-11 בטבלה.

seperator

מכבי ראשון לציון - מכבי חיפה (19:00, משולב בספורט 5)

הכתומים מגיעים למשחק אחרי שהפסידו שלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים, כולל שני הפסדי ליגה ביתיים ברציפות, כשהפסד למכבי חיפה יקרב אותם לאזורים שמחוץ לפלייאוף. במשחק הקודם נגד גלבוע/גליל הופיעה ראשון לציון בסגל חסר במיוחד, והיא אמורה לקבל לקראת המשחק הביתי נגד חיפה את עודד ברנדווין בחזרה, ואילו דרו קרופורד עדיין בספק. שמי שימשיכו להעדר הם אייל שולמן וניצן חנוכי. שמוליק ברנר יקווה להמשך היכולת הטובה מיניב סולומון שקלע 20 נקודות גם בהפסד בגביע בחולון וגם בהפסד לגלבוע/גליל.

מכבי חיפה נראתה טוב נגד הפועל ירושלים במשך דקות ארוכות, אך איבדה את המשחק ברבע הרביעי ורשמה הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות. על אף השיפור ביכולתה ובתוצאות בחלק השני של הסיבוב, הירוקים סיימו את הסיבוב הראשון בתחתית, ויודעים שהם מתחילים סדרה חשובה של משחקים שבסיומם ידעו האם הצליחו סוף סוף למצב את מעמדם מחדש בליגה. עוז בלייזר, שפתח את העונה לא טוב, נמצא במגמת שיפור משמעותית עם 16 נקודות ו6.7 ריבאונדים בממוצע בששת מחזורי הליגה האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully