וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן לקראת הפועל חיפה: "אין פייבוריטית במשחק"

7.1.2018 / 13:40

מאמן בית"ר ירושלים במסיבת העיתונאים לקראת משחק הצמרת (שני, 20:30, ספורט1): "הפערים בין הקבוצות קטנים". אנתוני וארן: "מתעסקים בכדורגל ולא במה שקורה מסביב"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, והפעם לקראת משחק החוץ מול הפועל חיפה (שני, 20:30). הקבוצה מהבירה, שעברה לא מעט רגעים של חרדה בפתיחת דרכה בגביע המדינה לפני שניצחה 1:2 את הפועל ראשון לציון, תחזור לליגה הישר למאבק הצמרת מול האדומים מהכרמל, שנמצאים במקום השני עם 35 נקודות, שתיים יותר מבית"ר שבמקום השלישי.

הירושלמים יגיעו למשחק בהרכב חסר. פול אדגר מוצהב, אריק סאבו מורחק, דוד קלטינס עדיין אינו כשיר ולא יהיה בסגל, עידן ורד בתהליך החלמה ואילו יעקב בריהון עם מתיחה. בשל המחסור בקשרים הגנתיים אנטואן קונטה צפוי להמשיך בתפקיד זה, כאשר לצידו ולצד קלאודמיר באופן מפתיע תורגל ציון צמח בקישור. מעבר לכך איתי שכטר ימשיך יחד עם אנתוני וארן בחוד וחן עזרא בצד שמאל. מרסל הייסטר יחזור להרכב ואילו עופר ורטה ימשיך לקבל קרדיט כמגן ימני. מי שעשוי לקבל דקות ראשונות הוא דויד בויסן.

בבית"ר עוסקים בימים האחרונים בעיקר בשינויים האפשריים במצבת הזרים בקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי, ונראה כי שני המשחקים הקרובים מול הפועל חיפה וקרית שמונה יכריעו באופן סופי בעניין. הקבוצה חידשה בסוף השבוע האחרון את החיפושים אחר בלם זר, ומי שצפוי לשלם את המחיר הוא אריק סאבו, שעשוי לקבל כבר בימים הקרובים הודעה לפיה עליו לחפש קבוצה חדשה. במצב כזה מי שאמור להישאר בסגל הוא פול אדגר. יחד עם זאת, בבית"ר לא שללו את האפשרות כי בסופו של דבר גם אדגר יושאל ויצורף שחקן התקפה במקומו.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים עשויה להודיע לאריק סאבו בקרוב: חפש קבוצה חדשה
הזיות או לא להיות: העונה הפסיכדלית שעוברת בית"ר ירושלים

ציון צמח (מימין) עם יוסי בניון שחקני בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יקבל הזדמנות. ציון צמח/אדריאן הרבשטיין

"הפועל חיפה עושה תוצאות מצוינות מתחילת השנה, יהיה לנו קשה מאוד", אמר בן זקן, "זה משחק חשוב בשבילנו. מיצינו את השאלות לגבי הקהל. אין פייבוריטית במשחק, הפערים בין הקבוצות קטנים ובכל בליגה הרמה מאוד דומה. גאים שעברנו שלב בגביע, במשחקים האחרונים שיחקנו טוב יותר ורוצים להמשיך כך. מבחינת האוהדים והאווירה שהקהל נותן, ידוע שהקהל של בית"ר מאוד תומך, זה שהם מגיעים לחיפה זו עוד אבן דרך בעונה הזו. מקווה שנוכל לשמח אותם".

אנתוני וארן: "אנחנו מוכנים למשחק ומקווים שיהיה בסדר. אנחנו מתעסקים בכדורגל ולא במה שקורה מסביב. יש לנו מאמן ואנחנו מקשיבים לו. יהיה משחק לא פשוט אבל יש לנו סגל טוב, אני שמח על כל השחקנים שנמצאים פה. אנחנו עובדים קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully