וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה להודיע לאריק סאבו בקרוב: חפש קבוצה חדשה

7.1.2018 / 7:04

בבירה חידשו את החיפושים אחר בלם זר והקשר הסלובקי המאכזב צפוי לשלם את המחיר. גם פול אדגר עשוי להיות מושאל, בעוד מעמדו של בניון לא ברור. קונטה עשוי להמשיך בקישור נגד הפועל חיפה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים חידשה בסוף השבוע האחרון את החיפושים אחר בלם זר. מי שצפוי לשלם את המחיר הוא הקשר הסלובקי אריק סאבו, שעשוי לקבל כבר בימים הקרובים הודעה לפיה עליו לחפש קבוצה חדשה. בבית"ר מאוכזבים מהתנהלות השחקן לאחר שערכו איתו שיחות מספר פעמים ונראה כי הפעם עזיבתו קרובה מתמיד.

במצב כזה מי שאמור להישאר בסגל הוא הקשר הצעיר פול אדגר. יחד עם זאת, בבית"ר לא שללו את האפשרות כי בסופו של דבר גם אדגר יושאל ויצורף שחקן התקפה במקומו. נראה כי שני המשחקים הקרובים מול הפועל חיפה וקרית שמונה יכריעו באופן סופי בנוגע למצבת הזרים בקבוצה.

עוד בנושא

בחמישי: סאבו הורחק, בית"ר עלתה בקושי לשמינית גמר הגביע
כעס גדול בבית"ר על אריק סאבו: "הוא רצה לצאת באדום"
הזיות או לא להיות: העונה הפסיכדלית שעוברת בית"ר ירושלים

שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו. ברני ארדוב
בדרך החוצה? סאבו/ברני ארדוב

בית"ר תגיע מחר (שני, 20:30, ספורט 5) למשחק החוץ מול הפועל חיפה בהרכב חסר. פול אדגר מוצהב, אריק סאבו מורחק, דוד קלטינס עדיין אינו כשיר לפתוח, עידן ורד בתהליך החלמה ואילו יעקב בריהון עם מתיחה. בשל המחסור בקשרים הגנתיים אנטואן קונטה עשוי להמשיך בתפקיד זה. ז'אורז'יניו אמור לחזור ל-11 כאשר ייתכן כי הקבוצה תפתח עם חלוץ אחד, איתי שכטר.

מי שעשוי לקבל דקות ראשונות הוא דייויד בויסן. עדיין לא ברור מעמדו של יוסי בניון במועדון ונראה כי ההחלטה היא אך ורק בידי השחקן שאמור לשוחח עם אלי אוחנה בימים הקרובים. כ-6,000 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה מחר בחיפה, עד עתה נמכרו כ-4,500 כרטיסים לאוהדי הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully