וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס גדול בבית"ר ירושלים על אריק סאבו: "הוא רצה לצאת באדום"

5.1.2018 / 7:17

בבית"ר רתחו על הסלובקי שהורחק ב-1:2 על ראשון לציון, לאחר שהשופט העיד: "הזהרתי אותו והוא חזר ואמר 'פאק יו'". בנוסף לעונש ההרחקה שיספוג מההתאחדות, יעמוד לדין משמעתי, ייקנס ואף עשוי לעזוב בחלון ההעברות הקרוב

צילום ועריכה: קובי אליהו

בסיום הניצחון (1:2) המתוח אמש (חמישי) של בית"ר ירושלים על הפועל ראשון לציון בסיבוב ח' בגביע המדינה, הופנו העצבים של הקבוצה מהבירה לשחקן אחד בלבד - אריק סאבו. הסלובקי הותיר את בית"ר ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-57 אחרי שהורחק בעקבות דיבורים מיותרים עם השופט דניאל בר נתן - זאת למרות שהוזהר עוד לפני כן כי יקבל צהוב שני אם ימשיך לדבר עם השופט. הקבוצה שרדה דקות מורטות עצבים וניצחה לבסוף, אבל בבית"ר שוחחו בסיום עם בר נתן והוא אמר להם: "הזהרתי אותו אחרי הפעם הראשונה שאמר לי 'פאק יו' והוא חזר על זה פעם שנייה, לא הייתה לי ברירה אלא להרחיק אותו".

שחקנים שראו את התקרית מקרוב אישרו את הדברים של בר נתן. איתי שכטר, שהיה עד לאירועים רתח על סאבו. שחקנים הצדיקו את שכטר ואמרו: "סאבו התנהל כאילו רצה לצאת באדום. חבל, ברח לו הפיוז לרגע".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים גברה 1:2 על ראשון לציון ועלתה לשמינית הגמר
אוהדי בית"ר שוב קראו לבני בן זקן להתפטר: "מיצינו את זה"
"בניון רוצה להישאר בבית"ר, הוא רק רוצה שיכבדו אותו יותר"

שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו מורחק. קובי אליהו
אדום מכוון? אריק סאבו עם בר נתן אמש/קובי אליהו

בני בן זקן אמר על האירוע עם סאבו: "זה עצבן את כולנו, להשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים במצב כזה זה לא טוב. מזל שהתגברנו על זה". הקשר הסלובקי צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית ולספוג קנס, כאשר במועדון מעריכים כי בכל מקרה הוא יורחק על ידי ההתאחדות משלושה משחקים לכל הפחות.

אם לפני המשחק התחושה הייתה כי בית"ר תכוון לצירוף בלם זר ותשאיל את פול אדגר, ההתנהגות של סאבו אתמול עשויה לשנות את התמונה ולא בטוח שהוא יישאר בבית"ר בתום החלון הנוכחי.

אבל זו לא הסאגה היחידה שמטרידה את בית"ר בימים אלו. גם סוגיית הישארותו של יוסי בניון עומדת על הפרק. הקשר צפוי לערוך שיחה נוספת עם אלי אוחנה בשבוע הבא, ומבחינת בית"ר הקלפים בידיים שלו. אם יחליט להישאר ולהילחם על מקומו, הכל ימשיך כרגיל. בבית"ר ציינו כי בשני המשחקים האחרונים לפני שנפצע, בניון פתח נגד רעננה ועלה כמחליף נגד מכבי תל אביב, כך שיש רצון לשלב אותו ברוטציה.

בן זקן אמר על בניון שהתחמם אמש במשך חצי שעה ולא נכנס: "לקחנו בחשבון שעשויה להיות הארכה וחיכינו עם החילוף האחרון. מערכת היחסים בינינו מצויינת, אני לא נכנס לשיקולים שלו, אבל אני חושב שהוא שחקן חשוב לקבוצה ויכול לתרום לבית"ר ירושלים. לכל שחקן יש את השיקולים שלו, אני לא יודע אם יחליט להישאר או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בית"ר ירושלים יוסי בניון, דויד בויסן. קובי אליהו
הסאגה נמשכת. בניון מתחמם אמש/קובי אליהו

בכל מקרה, בית"ר נמצאת בבעיה קשה בקישור לקראת משחק הצמרת נגד הפועל חיפה ביום שני, כאשר בנוסף לסאבו ייעדרו דוד קלטינס ופול אדגר. קלטינס עשוי להיכלל בסגל, אך בכל מקרה לא יוכל לפתוח.

קלאודמיר ומרסל הייסטר צפויים לחזור להרכב בשני. אנטואן קונטה אמור לחזור לעמדת המגן הימני ואילו ז'אורז'יניו עשוי לפתוח בקישור. מעל 3,000 אוהדי בית"ר רכשו כרטיסים למשחק וההערכה היא כי לפחות 6,000 מאוהדי הקבוצה יגיעו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully