וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "בניון רוצה להישאר, הוא רק רוצה שיכבדו אותו יותר"

4.1.2018 / 9:33

השיחה בין הקשר לראשי בית"ר הפכה לשיחת היום במועדון ואחד השחקנים אמר: "אפשר להבין את התחושות שלו". בניון, שכטר ודייויד בויסן יהיו על הספסל במשחק הגביע בראשון לציון (21:05)

מערכת וואלה!

השיחה בין יוסי בניון לראשי בית"ר ירושלים אתמול (רביעי) הפכה לשיחת היום בין שחקני הקבוצה. השחקנים מריחים כבר תקופה ארוכה את האכזבה של בניון מהיחס כלפיו ודיברו על כך שעשוי לעזוב בינואר אך גם אומרים: "כל מה שהוא עושה זה מתוך רצון להישאר בבית"ר, הוא רק רוצה שיכבדו אותו קצת יותר. אם הוא בשישי ברשימת ה-20 ובשבת לא ב-18 אפשר להבין את התחושות שלו. אנחנו בתקופה שחסרים שחקנים. לעידן ורד ייקח זמן לחזור, אסור לוותר על שחקנים שיודעים להוביל תחת לחץ". אגב, גם הקפטן איתי שכטר מצדד בהישארות בניון ואמר את דבריו לקברניטים.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים תערוך פגישה מכרעת עם בניון בשבוע הבא

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השחקנים מצדדים בהישארותו. יוסי בניון/ברני ארדוב

בבית"ר חזרו ואמרו כי בני בן זקן היה חייב להודיע לשחקן עוד ביום שישי על הוצאתו מהסגל. בנוסף אומרים בבית"ר כי בניון נקלע לסיטואציה בה בן זקן נוקט באורנטציית משחק הגנתית ומעדיף בעיקר שחקנים בסגנון זה, מה שלא משאיר לו יותר מדי דקות משחק. השיחה בין הצדדים אתמול לא הייתה באווירה שלילית כאשר כולם אמרו את אשר על ליבם. בבית"ר יודעים את הרצונות של הקהל בנוגע לבניון ולא היו רוצים עוד דרמות בתקופה הקרובה אך במידה שבניון יודיע על עזיבה לא יעמדו בדרכו. בכל מקרה, הצדדים ישוחחו פעם נוספת ויקבלו החלטה סופית עד אמצע השבוע הבא.

אנטואן קונטה צפוי לעלות היום שוב כקשר אחורי במשחק הגביע מול ראשון לציון. לאור היעדרותו של עידן ורד, בריהון וז'אורז'יניו, אריק סאבו צפוי לפתוח בכנף ימין. איתי שכטר, יוסי בניון ודייויד בויסן יהיו על ספסל הקבוצה. חן דילמוני צפוי להחליף את מרסל הייסטר ואילו עופר ורטה יקבל קרדיט כמגן ימני. פול אדגר וקלאודמיר פריירה אמורים להשלים את שלישיית הקישור, למרות שישנה אפשרות כי ציון צמח יפתח על חשבון אחד מהשניים. הצוות המקצועי הזהיר את השחקנים מהתקפות מתפרצות של ראשון לציון וכדורים נייחים. כ-4000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה הערב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully