וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה תוקף את ז'וזה מוריניו: "איש קטן, אתה מזויף"

מאמן צ'לסי הגיב בזעם לעקיצה של מוריניו, שאמר "אני מעולם לא הושעיתי על מכירת משחקים". קונטה: "הוא היה איש קטן בעבר, ויהיה גם בעתיד". וגם: היסטוריית הסכסוך בין השניים, כולל ההעלבות וההקנטות

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה המשיך במאבק התקשורתי שלו נגד מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, ואמש (שבת) כינה אותו "איש קטן". המתיחות בין שני המאמנים גררה לא מעט כותרות באנגליה, וביום שישי מוריניו הקניט את קונטה ואמר על עצמו ש"אני מעולם לא הושעיתי על מכירת משחקים". כזכור, קונטה ספג בעבר עונש של ארבעה חודשי השעיה אחרי שלכאורה לא דיווח על הטיית משחקים בתקופתו בסיינה. ב-2016 הוא נוקה מההאשמות וזוכה על ידי בית המשפט.

אתמול קונטה הגיב בזעם לעקיצה שספג ממוריניו. "אני חושב שכשיש כאלה הערות, הערות שבהן אתה מנסה לפגוע בבן אדם, בלי לדעת את האמת, אז אתה איש קטן", אמר קונטה אחרי משחק הגביע שבו קבוצתו צ'לסי סיימה בתיקו 0:0 מול נוריץ' בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי.

עוד בנושא

צ'לסי סיימה ב-0:0 בנוריץ' ונגררה למשחק חוזר בגביע האנגלי
המחליף של קוטיניו: ריאד מחרז צפוי לחתום בליברפול תמורת 55 מיליון יורו
ברצלונה הודיעה: קוטיניו חתם לחמש שנים וחצי, סעיף השחרור: 400 מיליון יורו

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. GettyImages
הלהבות רק מתגברות. אנטוניו קונטה מול ז'וזה מוריניו/GettyImages

קונטה לא ניסה להנמיך את הלהבות במאבק שלו מול מוריניו, אלא כינה את הפורטוגלי "איש קטן" שוב ושוב. "זה נכון שהושעיתי לארבעה חודשים על ידי בית הדין", אמר האיטלקי בן ה-48, "אבל אז ביקשתי משפט חוזר, וזוכיתי, והם הכריזו שאלו שטויות. לפני שאתה מעיר כאלה הערות כדאי שתבדוק היטב, בגלל שזה מראה שאתה איש קטן. בעבר הוא היה איש קטן במספר הזדמנויות. הוא איש קטן בהוה, ובטוח שהוא יהיה איש קטן בעתיד. אני מחשיב אותו כאיש קטן, ואני מחשיב אותו כאיש עם תדמית נמוכה מאוד".

קונטה תקף את הצביעות של מוריניו, והתייחס למקרה שבו "המיוחד" ישב עם חולצה ועליה הכיתוב CR אחרי פיטוריו של קלאודיו ראניירי בפברואר 2017, כניסיון לתמוך במאמן המפוטר. "אני זוכר שמוריניו העליב את ראניירי על האנגלית שלו", הזכיר קונטה, "ואז כשראניירי פוטר, הוא פתאום לבש חולצה של ראניירי. אתה מזויף. אתה מזויף. אני חושב שבתקופה האחרונה הוא סובל מאמנזיה (שכחה). כשאתה נעשה מבוגר, יש בזה סוג של סיכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מוריניו נגד קונטה. עיבוד תמונה
מוריניו נגד קונטה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully