וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אין מכבי תל אביב א' ומכבי תל אביב ב', זה מגוחך"

6.1.2018 / 7:14

המאמן ניסה לנתח מדוע הצהובים התקשו מול בני ממב"ע: "כולם צריכים להיות מוכנים ב-200 אחוז לכל הזדמנות, הגישה לא הייתה מספיק טובה". רודריגס ממשיך לאכזב, פיליפנקה מבוקש בליגה

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. מגד גוזני
היה עצבני במחצית. ג'ורדי קרויף/מגד גוזני

1. לקרויף יש מסקנה מאוד ברורה בנוגע לכישרון של שחקניו

בסיום הניצחון אמש (שבת) של מכבי תל אביב על בני ממב"ע בגביע וההעפלה לשמינית הגמר, ניתן היה למצוא בחדר האירוח של האצטדיון בנתניה את שחקני שתי הקבוצות יושבים יחד בשולחנות לארוחת ערב שתוכננה כבר בתחילת השבוע. הצהובים רצו להעניק תחושה נעימה לאורחים מהגולן והגליל שיצאו מהצפון באוטובוס כבר בשעה 11 בבוקר, אבל אף אחד במועדון לא חשב לרגע שעד הדקה ה-70 הם עוד יאפשרו להם לחלום ולפנטז על הפתעה.

בהפסקת המשחק, כשהתוצאה הייתה 0:0 ומכבי תל אביב עדיין לא איימה אפילו על השער של אייל וקראט, ג'ורדי קרויף היה מאוד עצבני. כנראה שלא היה נעים לו להשתולל, מה שהיה ממחיש עוד יותר את תחושת המבוכה שלו, אבל דבריו היו מאוד נוקבים לעבר השחקנים שבדיוק סיימו 45 דקות אפלות. בסיום המשחק קרויף לא התנחם בתוצאה ולא התעכב יותר מדי על זה שתסריטים כאלה יושבים במוחו של מאמן.

"אחרי שנים ארוכות בכדורגל, אני יודע שדברים כאלה קורים ושאפשר להיראות רע מול יריבות נחותות, אבל זה לא המסר שאני רוצה שיעבור מהערב הזה", הבהיר, "המסר הוא שהקבוצה שלנו לא יכולה לתת פחות ממאה אחוז בכל משחק. אפילו לא 99 אחוז. אנחנו חייבים לתת מאה אחוז של מאמץ, השקעה ומשמעת בכל משחק כדי לנצח משחקים. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להסתפק בפחות".

עוד בנושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את בני ממב"ע בדרך לשמינית
ג'ורדי קרויף: "לא התכוונתי לשתף את השחקנים שהכנסתי וזה אומר הכול"
גביע המדינה: הפועל באר שבע בשמינית הגמר אחרי 1:2 על אחי נצרת

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
התוצאה לא מנחמת. אלירן עטר מאוכזב, אמש/מגד גוזני

2. מה ישב בראש של השחקנים?

למשחק אתמול שלח קרויף את המחליפים ואת שחקני הנוער, אלה שלא פתחו בתקופה האחרונה. מדובר במהלך מאוד מסוכן, שכן שחקן שמרגיש שהוא נדחק הצידה ומקבל דקות רק כשרוצים לאפשר מנוחה לשחקני ההרכב, עלול לבוא בראש לא נקי וזה אולי מה שקרה לחלק מהשחקנים של מכבי תל אביב. במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק, קרויף לא ידע להצביע על הנקודה, אבל על פי דבריו נראה שהוא לא פוסל זאת. "אנחנו לא יודעים מה ישב בראש של השחקנים שהגיעו למשחק", הודה, "הגישה הקולקטיבית שלהם לא הייתה מספיק טובה. אני יודע שהשחקנים ששיחקו הערב שיחקו בחלק גדול מהמשחקים העונה והם צריכים להיות מוכנים ב-200 אחוז לכל הזדמנות שהם מקבלים. אין מכבי תל אביב א' ומכבי תל אביב ב'. זה יהיה מגוחך לחשוב כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

3. חוסה רודריגס ממשיך לאכזב

קרויף סירב לדבר על שחקנים באופן אישי, אבל לחלקם הייתה אתמול הופעה ממש רעה. חוסה רודריגס רשם משחק גרוע במרבית הדקות והוא לא מצליח למצב את עצמו כשחקן דומיננטי בקישור של מכבי תל אביב. קרויף לא החליף אותו אתמול וצירף אליו כמחליפים את דור מיכה ואייל גולסה, אבל הקשר הספרדי שהיה פצוע בחלק גדול של העונה, לא מוסיף בינתיים כמעט דבר למשחק של הקבוצה וממשיך להרבות באיבודי כדור ובמסירות ללא כתובת. קרויף אולי סבלני כלפי חוץ, אבל הוא מחפש קשר זר בדיוק לעמדות האלה של רודריגס ואם הספרדי היה מגלה יכולת גבוהה, קרוב לוודאי שהחיפושים היו לאזורים אחרים במגרש.

שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס, שחקן בני ממב"ע תאיר עמאשה. מגד גוזני
בדרך החוצה? חוסה רודריגס/מגד גוזני

4. קבוצות מחכות למימון של מכבי על פיליפנקה

יגור פיליפנקה חזר אתמול לפתוח בהרכב מכבי תל אביב אחרי הרבה מאוד זמן. הבלם הבלארוסי בדרך החוצה בהשאלה, אבל ספק אם יש קבוצה בארץ שתוכל לשלם לו את שכרו. מדובר בסכום המתקרב ל- 40 אלף יורו בחודש וקבוצות לא ירצו להתעסק עם כאלה סכומים. האפשרות היחידה היא שמכבי תל אביב תשלם חלק משכרו של הבלם, אבל במועדון עדיין לא התקבלה החלטה שמאשרת זאת. מאחד שפיליפנקה נחשב לישראלי, הוא מאוד מעניין את הקבוצות. עמיר תורג'מן מאוד רוצה לצרף אותו למ.ס. אשדוד, אך כאמור הדבר תלוי במימון מצד מכבי תל אביב. באשר לטינו סוון סושיץ'. לא רק שהקשר לא משותף במשחקי הקבוצה, הוא גם לא מתאמן בשל מתיחה בשרירי המפשעה, כך שזו רק שאלה של זמן עד שהוא יסיים את דרכו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully