וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לא התכוונתי לשתף את השחקנים שהכנסתי וזה אומר הכול"

6.1.2018 / 20:06

מאמן מכבי תל אביב התאכזב מהיכולת ב-0:3 מול בני ממב"ע בגביע המדינה. יצחקי: "אני מוריד בפניהם את הכובע, הם נתנו פייט". מאמן האורחת הצטלם עם קרויף: "חלום לעמוד מולו על הקווים"

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. מגד גוזני
נראה כעוס על הספסל. קרויף/מגד גוזני

מכבי תל אביב עלתה היום (שבת) לשמינית גמר גביע המדינה. הצהובים נראו לא טוב, אבל הצליחו לנצח 0:3 בבית את בני ממב"ע מליגה ב' בזכות שער של ברק יצחקי בדקה ה-70 אחרי בישול של דור מיכה המחליף ושערים נוספים של ארון שוינפלד (84) ואופיר דוידזאדה (85). ג'ורדי קרויף נראה מאוד לא מרוצה במהלך המשחק וזעם על הספסל מהיכולת של שחקניו שגם ספגו בוז מהקהל בירידה על חדר ההלבשה במחצית.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב לא הרשימה, אבל ניצחה 0:3 את בני ממב"ע
איל וקראט: "ההצטרפות של הכפרים האלה לליגה הישראלית הייתה מהלך היסטורי"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מגד גוזני
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/מגד גוזני

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "המחצית השנייה הייתה קצת טובה יותר. התכוונתי לא לבצע את החילופים שעשיתי וזה אומר הכול. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר נגד מכבי נתניה, עם אותה גישה ואגרסיביות כמו שעשינו בחודש האחרון בליגה. אני לא מאמין בהרכב ראשון או שני, אני תמיד אומר שיש לנו סגל ואנחנו רוצים לנצח בכל משחק. אנחנו נאבקים על כל התארים עם כל הסגל. אני לא יודע אם נראה תוספת לסגל, נראה".

חלוץ הצהובים, ברק יצחקי: "משחק גביע טיפוסי, שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה, אבל כל הכבוד להם, אני מוריד בפניהם את הכובע. הם נתנו פייט אדיר, נתנו הכול ובסוף היינו טובים יותר. לא פעם ראשונה שאני עושה ראבונה, זה חלק מהמשחק. זה לא קשור לזה שהיינו לא טובים במחצית הראשונה, קיבלנו על זה בראש במחצית. היכולת הזו לא תספיק לנו מול מכבי נתניה, אנחנו צריכים להשתפר ובחודש וחצי האחרון הצגנו כדורגל הרבה יותר טוב".

מאמן בני ממב"ע ווג'די אל קיש אמר: "פערי הרמות והכושר הכריעו, אבל גם במחצית הראשונה היו להם מצבים. באנו לפה כדי לשבש להם את התכניות, הצלחנו בזה. במחצית השנייה היה משחק מבולגן וזה עזר לנו, אבל הצלחנו להחזיק ב-0:0 עד הדקה ה-70 מול מכבי תל אביב בחוץ. אני גאה בשחקנים, הם נתנו משחק שלא ישכחו כל החיים. אני גאה ומתרגש, זו תוצאה מכובדת בשבילנו. הקהל הפתיע אותנו, הגיעו למעלה מ-1,500 צופים מהגולן והגליל. אני אומר להם תודה רבה על זה. השחקנים נתנו פה משחק חלומי ועכשיו הפנים לליגה, אין מה לעשות. זה כבוד בשבילי לקבל את החולצה של שרן ייני, ראינו אותו רק בטלוויזיה ופתאום שיחקנו נגדו. אני מרוצה מאוד וחושב שבני ממב"ע הופיעה בצורה מכובדת מול מכבי תל אביב וזו הייתה המטרה שלי. כן, עשיתי סלפי עם ג'ורדי. אם היית אומר לי לפני שנה שאני אעמוד על הקווים מול ג'ורדי הייתי אומר לך שאתה מסתלבט עליי. זה היופי בכדורגל ובגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully