וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ציון סלמן: "אם עיני לא יתמודד, ארוץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות"

אחרי שגורמים בהתאחדות החליטו לדחוף אותו לתפקיד כבר בחודש ספטמבר, בן ציון סלמן מאשר רשמית כי הוא מתכוון להתמודד בהתאם להחלטת עיני. היו"ר מנסה לגבש רוב ויודיע על החלטתו בקרוב

בן ציון סלמן. ברני ארדוב
כמה חברי הנהלה כבר הבהירו כי יתמכו בו. בן ציון סלמן/ברני ארדוב

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, יודיע בימים הקרובים האם בכוונתו לרוץ פעם נוספת לתפקיד יו"ר ההתאחדות. על פי גורמים בהתאחדות, עיני מנסה בימים האחרונים לגייס רוב, כלומר לבחון את השטח בקרב חברי ההנהלה, כדי להחליט סופית אם ירוץ לתפקיד. כפי שפרסמנו בתחילת ספטמבר, גורמים בהתאחדות מנסים לדחוף את חבר ההנהלה ויו"ר איגוד השופטים לשעבר בן ציון סלמן להתמודד מולו על התפקיד.

סלמן אמר הערב לוואלה! ספורט: "אם עיני לא יתמודד על תפקיד יו"ר ההתאחדות, ארוץ בבחירות הקרובות". הדברים האלה של סלמן מקבלים תמיכה רחבה בקרב חברי הנהלת ההתאחדות. מספר חברי הנהלה הודיעו כי יתמכו בו אם יחליט בסופו של דבר להתמודד, והם מחכים להחלטה של עיני.

להחלטה של עיני עשויות להיות השלכות גם בנוגע למאמן הבא של הנבחרת. עיני תומך במועמדים מסוימים, ואם יפרוש ייתכן שהתוכניות ישתנו. כזכור, בהתאחדות לכדורגל החליטו בחודש שעבר, עוד לפני מינוי ועדת האיתור, כי רוני לוי ויוסי אבוקסיס יגיעו לוועדה ומי שלא ייכלל בה הוא ברק בכר, בשל החוזה בהפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully