וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון ראשון לבטיס בדרבי אחרי שש שנים, 3:5 על סביליה

האנדלוסיות סיפקו חגיגת שערים אדירה, הירוקים חגגו בסיום: חואקין בישל לרואיס (אחרי 22 שניות) ולפדאל (21), דורמיסי (63), לאון (65) וטייו (96) הוסיפו. הפסד למונטלה בבכורה בליגה

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של אתלטיקו מדריד וההרחקה של דייגו קוסטה

הליגה הספרדית חזרה היום (שבת) מפגרת חג המולד והשנה החדשה, ומי אם לא דייגו קוסטה גנב את ההצגה בבכורה שלו בוונדה מטרופוליטנה עם שער וכרטיס אדום ב-0:2 של אתלטיקו מדריד על חטאפה. לאחר מכן הצליחה ולנסיה השלישית לנצח 1:2 את ג'ירונה, אייבר קלקלה לפאקו חמס את הבכורה עם 1:2 בחוץ על לאס פלמאס ואת הערב חתממה ריאל בטיס עם 3:5 ענק בדרבי על סביליה.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד הולך לחגוג עם האוהדים. רויטרס
שלוש מדרגות ששוות הרחקה. דייגו קוסטה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - חטאפה 0:2

דייגו קוסטה לא יכול היה לחשוב על בכורה מייצגת יותר בוונדה מטרופוליטנה. אחרי שנכנס כמחליף וכבש במשחק הגביע בחוץ מול ליידה, החלוץ שחזר מצ'לסי קיבל את המקום בהרכב ודווקא הצליח להימנע מכרטיסים במחצית הראשונה, בה השופט חוסה מונוארה קבע שיא עונתי עם שליפת שבעה צהובים. אנחל קוראה היה הכובש הראשון לשנת 2018 בלה ליגה, כשהעלה את אתלטיקו ליתרון בדקה ה-18 עם בעיטה בחלק החיצון אחרי אסיסט של אנטואן גריזמן. בדקה ה-68 דייגו קוסטה המשיך פנימה את כדור הרוחב של שימה ורסאליקו וציין שער ליגה ראשון בקדנציה השנייה שלו כשחקן הקולצ'ונרוס, אך ההמשך לא היה כפי שתכנן. המתאזרח הברזילאי קפץ ליציע כדי להתחבק עם האוהדים, וזה עלה לו בצהוב שני, שש דקות אחרי שספג את הראשון. ההרחקה הראשונה שלו בליגה הספרדית מאז מרץ 2010, כל עוד לא תימחק על ידי ועדת המשמעת, תגרום לכך שיחמיץ את משחק החוץ מול אייבר בשבת הבאה, ממנו ייעדר גם הקפטן גבי.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג עם האוהדים לפני הרחקתו. רויטרס
לא ידע מה מחכה לו כשיירד. דייגו קוסטה/רויטרס
אנחל קוראה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
התכבד בשער הראשון של לה ליגה ב-2018. אנחל קוראה/רויטרס

ולנסיה - ג'ירונה 1:2

צפו בתקציר

אחרי שני הפסדים ברציפות בליגה ושלושה בסך הכול בארבעת המחזורים האחרונים, הצליחו העטלפים לחזור לנצח וגם זה הלך קשה מאוד, אבל זה לא מעניין אף אחד שם כיוון שוולנסיה שיפרה את מאזנה ל-37 נקודות, שש יותר מריאל מדריד הרביעית ושתיים פחות מאתלטיקו מדריד השנייה. ג'ירונה, שנמצאת בעונה טובה מאוד, עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה השמינית. ג'והאן מוחיקה הגביה משמאל וכריסטיאן פורטו נגח יפה מאוד לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-27 הצליחו העטלפים לאזן כשגונסאלו גדש פרץ משמאל ויישר למרכז, רמאליו דחק את זה לשערו הוא וזה 1:1 אחרי שער עצמי. המארחת השלימה את המהפך בדקה ה-48 אחרי שפאבלו מפאו ביצע עבירה ברחבה. דני פארחו בעט וכבש את ה-1:2. לוסיאנו וייטו הארגנטינאי, שהגיע בהשאלה מאתלטיקו מדריד בשבוע שעבר, נכנס בדקה ה-74 לבכורה במדי ולנסיה.

גונסאלו גדש. GettyImages
גדש חזר ו-ולנסיה חזרה לחייך/GettyImages

סביליה - ריאל בטיס

איזה דרבי אדיר סיפקו לנו האנדלוסיות, ובסופו הירוקים חגגו ניצחון ראשון על היריבה העירונית בליגה מאז מאי 2012, במשחק הבכורה של וינצ'נזו מונטלה על הקווים של המארחת בלה ליגה. זו הייתה הפעם הראשונה שבטיס הצליחה לכבוש לפחות ארבעה שערים ברמון סאנצ'ס פיחואן מאז 1958, אז התקיים שם לראשונה הדרבי של סביליה. מתי בטיס כבשה חמש פעמים מול סביליה (בבית או בחוץ)? אף פעם, ב-88 שנים של מפגשים בין השתיים. רוצים עוד שיאים? זו כמות השערים הכי גדולה בדרבי הזה בליגה מאז 1942!

חואקין הוותיק, שרשם את הדרבי ה-18 שלו והפך לשיאן בכל הזמנים, בישל כבר אחרי 22 שניות לפביאן רואיס, סימן כבר מהפתיחה שעומד להיות משחק יוצא דופן. וויסאם בן יידר הבקיע במשחק ליגה שני ברצף אחרי מצב נייח (13) אך חואקין הוסיף עוד בישול, הפעם לזוהייר פדאל (21). לפני ההפסקה עוד הספיק סימון קיאר (40) לאזן ל-2:2 מטורף. בדקה ה-60 חואקין הוחלף ופינה את מקומו לכריסטיאן טייו. שלוש דקות חלפו, ריזה דורמסי החזיר את היתרון לבטיס ובדקה ה-65 טייו בישל לסרחיו לאון, שהכפיל את היתרון. גמור? ממש לא. קלמנט לנגלה (67) השאיר לסביליה סיכוי, אך טייו (96) סגר עניין במתפרצת בתוספת הזמן. איזה דרבי נפלא!

לאס פלמאס - אייבר 2:1

צפו בתקציר

הבכורה של פאקו חמס על הקווים הסתיימה במפח נפש, עם איבוד יתרון במשחק ביתי שהשאיר את לאס פלמאס במקום האחרון. ג'ונתן ויירה העלה את המארחת ליתרון בפנדל בדקה ה-32, אבל פביאן אוריאנה שנכנס בדקה ה-71 השווה תוך שתי דקות והחלוץ סרג'י אנריק השלים את המהפך עם נגיחה בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully