וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פייר-אמריק אובמיאנג סיכם בגוואנגז'ו אברגרנדה ויהפוך לשחקן היקר בעולם"

בדרך למעבר מפתיע? חלוץ דורטמונד, שהיה מחוזר על ידי ריאל מדריד וארסנל, צפוי לבחור דווקא באלופת סין שתשלם לו שכר עונתי חסר תקדים - כ-45 מיליון יורו לעונה - כדי שיצטרף אליה בקיץ הקרוב

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
ערן זהבי, הנה המתחרה החדש שלך על מלכות השערים. אובמיאנג/רויטרס

דיווחים מפתיעים בסין: כלי תקשורת מרכזיים במזרח הרחוק טוענים הבוקר (שבת) פייר-אמריק אובמיאנג סיכם על מעבר לגוואנגז'ו אברגרנדה בקיץ הקרוב ויהפוך לשחקן היקר בעולם, עם שכר עונתי של למעלה מ-40 מיליון יורו. על פי האתר הסיני 'סינה ספורטס' דורטמונד תקבל עבור החלוץ בן ה-28 כ-72 מיליון יורו. מתברר כי בימים ניטש בסין מאבק בין כמה קבוצות על אובמיאנג: גואן, למשל, הציעה לדורטמונד 60 מיליון יורו ולחלוץ עצמו שכר עונתי זהה לזה שקיבל קרלוס טבס בשנגחאי שנואה - כ-40 מיליון יורו בעונה. אברגרנדה לא יותרה ושיפרה את הצעתה , הן לדורטמונד והן לאובמיאנג, שירוויח יותר מ-45 מיליון יורו לעונה (אם המעבר אכן יתממש).

אישוש נוסף לדיווח הוא שאובמיאנג התקשר להתנצל באופן אשי בפני מאמן גואן רוג'ר שמידט על ההחלטה לחזור בו מההסכם אליו הגיע עם הקבוצה, רגע לפני שנתן את האור הירוק לאברגרנדה.

מדובר בחדשות מפתיעות, במיוחד על רקע העובדה שאובמיאנג היה מבוקש על ידי הקבוצות הבכירות ביותר באירופה. ריאל מדריד חיזרה אחריו נמרצות בשנים האחרונות, ובחודשים האחרונים גם ארסנל ניסתה להחתימו לא אחת, ללא הצלחה.

עוד בנושא

היום בחלון ההעברות: קרלוס טבס חזר לבוקה, מחרז בדרך לליברפול?
דיווח: ברצלונה הגיעה להבנות עם ליברפול על רכישת פיליפה קוטיניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully