וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל תל אביב מגיעה לחולון

5.1.2018 / 13:37

הסיבוב השני בליגת העל ייפתח עם משחק לוהט בין הקבוצה של דן שמיר לזאת של דני פרנקו (20:30, ספורט 5). לפני המשחק ייערך טקס לקריאת יציעים באולם על שמם של מיכה שמבן ועופר אשד

one

הסיבוב השני בליגת העל בכדורסל ייצא מחר (שבת) לדרך במשחק המסקרן בו תארח הפועל חולון את הפועל תל אביב (20:30, שידור ישיר בספורט 5). בסיבוב הראשון ניצחה הפועל תל אביב את חולון בדרייב אין 78:81 כשטיי מקי מוביל את קלעי האדומים עם 16 נקודות. לפני המשחק ייערך טקס מיוחד בו יקראו יציעים A ו-C באולם החדש בחולון על שמם של מיכה שמבן, מייסד המועדון, ועופר אשד, גדול שחקני הפועל חולון בכל הזמנים, בהתאמה. הטקס יתקיים בנוכחות המשפחות וראש העיר חולון.

הפועל חולון מגיעה למשחק אחרי שגברה ביום רביעי על עירוני נהריה ושמרה על מקומה בצמרת הגבוהה של הליגה. הסגולים יצאו מפיגור במחצית השנייה נגד נהריה, כשהם שוב מקבלים יכולת נהדרת מגלן רייס ג'וניור, כשאליו הצטרף הפעם קורי וולדן שקלע 20 נקודות. בחולון יודעים שאחת הבעיות המרכזיות שלהם בתקופה האחרונה היא היכולת ההגנתית ועל אף העובדה שהם מתקרבים בכל משחק ל-100 נקודות, הם גם סופגים מעל 90 נקודות. טו הולוואי, שקלע 11 נקודות נגד נהריה, יקווה להמשיך את מגמת השיפור שלו.

שחקני הפועל חולון. ברני ארדוב
ינסו להשתפר בהגנה. הפועל חולון/ברני ארדוב

אחרי שבוע הפכפך שכלל מאבק תקשורתי מול האיגוד וערוץ הספורט והפסד בדרבי הגביע, ו-48 שעות לאחר מכן ניצחון גדול בדרבי בליגה, הפועל תל אביב רוצה לעשות עוד צעד קדימה ולהצמד לצמרת הגבוהה. הניצחון על מכבי תל אביב ביד אליהו נתן לשחקנים של דני פרנקו מרווח משמעותי מהתחתית, והם מקבלים למשחק נגד חולון גם את ג'רל מקניל בחזרה אחרי שני משחקי השעייה. במועדון מקווים כי ביחד עם היכולת המעודדת של רפי מנקו, תומר גינת ומאט האוורד מהדרבי ביד אליהו, הם יוכלו להפתיע את חולון בביתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully