וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלונטר של אור אינברום: גנט קראה לחלוץ למחנה האימונים בספרד

5.1.2018 / 8:29

הקבוצה הבלגית זימנה את השחקן, שחושש שקבוצות בישראל לא ימתינו לו. אינברום מבוקש על ידי מ.ס אשדוד והפועל חיפה ורוצה לשוב לישראל כדי לצבור דקות משחק רבות בחצי העונה הקרובה

צילום מסך

בזמן שמ.ס. אשדוד והפועל חיפה ממתינות לאור אינברום, קבוצתו הבלגית גנט הודיעה לו כי עליו להצטרף למחנה האימונים שלה בספרד. הלילה המריא אינברום מישראל לספרד והוא יצטרף לגנט אשר נמצאת במחנה אימונים ליד ולנסיה. אינברום ששהה בארץ בשבועיים האחרונים, מעוניין לחזור לשחק בצורה סדירה אחרי חצי עונה במאריבור שם לא שיחק ולכן גם הוא מעדיף לנחות בחלון ההעברות הנוכחי בקבוצה מישראל - דבר שיבטיח לו דקות משחק.

החשש אצל השחקן כעת הוא שהקבוצות הישראליות יתחזקו בתקופה הקרובה ולא יחכו לו. לכן לא מן הנמנע שאינברום יבקש מראשי גנט והמאמן תשובות באשר לתכניות שלהם לגביו, על מנת שהוא לא יפספס את אחת הקבוצות שרוצות אותו כאן.

אינברום נרכש בקיץ על ידי גנט ממ.ס אשדוד תמורת כ-2 מיליון יורו (מהסכום קוזזו 500 אלף יורו עבור חאתם עבד אלחמיד שעבר למ.ס אשדוד), אבל מיד הושאל למאריבור. הוא הופיע במדי הקבוצה הסלובנית רק פעמיים, האחרונה שבהן באמצע אוקטובר וההשאלה שלו נקטעה. לכן הוא נחוש לצבור כמה שיותר דקות בחצי העונה שנותרה.

עוד בנושא:

מ.ס אשדוד: לא מוכרים את גדי קינדה, מחכים לאינברום ופיליפנקה
הפועל חיפה הגישה הצעה רשמית ליוסיפ איבנצ'יץ': "הפערים קטנים"

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד (ימין). לירון מולדובן
חושש להישאר קירח מכאן ומכאן. אינברום/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully