וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הגישה הצעה רשמית ליוסיפ איבנצ'יץ': "הפערים קטנים"

4.1.2018 / 11:26

האדומים ממתינים שמנגה יחתום בהפועל אשקלון כדי לקבל אור ירוק להחתמת החלוץ. זעם במועדון על נציגי ממן: "כל פגישה עם קבוצה גדולה מולידה משהו חדש. הוא יישאר בהפועל חיפה, כאן הוא מקבל הכרה"

מערכת וואלה!

הפועל חיפה הגישה הצעה רשמית לחלוץ יוסיפ איבנצ'יץ'. השחקן מתקרב לאדומים שטענו הלילה כי "הפערים בין הצדדים קטנים". בנוסף, אצל סגנית המוליכה ממתינים שדויד מנגה יחתום בהפועל אשקלון, משום שרק אז מתכוונים במועדון מהדרום לשחרר את החלוץ הקרואטי. לגבי אור אינברום אמרו מקורבים לעסקה: "יואב כץ כבר הבהיר שהוא לא מוכן לשלם עבור שחקנים. בגלל זה עאבד ירד מהפרק. יש לחץ כבד מצד אשדוד לעסקה".

בנושא אחר: במועדון לא אהבו את העיסוק של נציגי חנן ממן בעונה הבאה. "כל פגישה בין הסוכן לבאר שבע מולידה משהו חדש. פעם זה ממן, ופעם זה קבהא", אמר בציניות בכיר במועדון. "כבר אמרנו שיואב יציע לו חוזה משודרג וזה מה שיקרה. ממן יישאר בהפועל חיפה, הוא לא ישחק במכבי תל אביב ולא בבאר שבע. כאן הוא מקבל הכרה, ולא יהיה עוד שחקן ספסל". כזכור, ההתעניינות בממן החלה מיד אחרי סיום חלון ההעברות של הקיץ, אז טענו בחיפה כי השחקן יקבל הצעה לחוזה חדש.

הקבוצה תארח הערב (חמישי, 19:05, 5+ לייב) את הפועל פתח תקוה, כשניר קלינגר טרם תרגל את ההרכב למשחק. נראה כי רן קדוש, שלא שוחרר להפועל רעננה, יפתח בשער. הקבוצה תחסר את עדן בן בסט, שבמועדון מעדיפים להכשיר אותו לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים.

עוד בנושא:

הפועל חיפה מחכה ליוסיפ איבנצ'יץ' ותילחם על חנן ממן
מכבי תל אביב בוחנת את האפשרות לצרף את חנן ממן

חנן ממן, הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
"ממן יישאר בהפועל חיפה, הוא לא ישחק במכבי תל אביב ולא בבאר שבע"/יוסי ציפקיס

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully