וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס: "רגע מיוחד". לברון ג'יימס: "הוא טוב מאוד"

רכז קליבלנד נראה מצוין אחרי שבעה חודשים בחוץ: "הרגשתי כמו רוקי, אני עדיין לא בקצב". הכוכב מפרגן: "הוא ייצור עבורנו הרבה". עומרי כספי סובל מפגיעה קלה בצלעות, בספק לדאלאס

עריכת וידאו: מתן חדד

ספק אם אייזאה תומאס יכול היה לתכנן קאמבק מוצלח יותר. אחרי שבעה חודשים בחוץ, שב הלילה (בין שלישי לרביעי) הרכז הננסי לפרקט, סיפק 17 נקודות ב-19 דקות והיה חלק חשוב מה-110:127 של קליבלנד על פורטלנד.

"לא יכולתי לישון אתמול", אמר בסיום המשחק תומאס, שזכה לסטנדינג אוביישן ברגע שעלה מהספסל, 4:30 דקות לסיום הרבע הראשון. "החזרה היתה רגע מכריע עבורי. קבוצה חדשה, אולם חדש. הרגשתי כמו רוקי. ברגע שלקחתי את הזריקה הראשונה, זה שוב הרגיש נורמלי". אבל לא הכל היה ורוד, לטענת תומאס. "לא שיחקתי שבעה חודשים. אני עדיין חלוד, אבל מרגיש טוב. הירך שלי מרגישה טוב יותר, אבל אני לא בקצב כרגע, אין לי תחושה למשחק. הייתי בחוץ כל כך הרבה שזה מרגיש כאילו איבדתי את הכוחות שלי".

המהלך הראשון של הרכז הלילה היה אסיסט לג'יי קראודר, שהגיע איתו מבוסטון לקאבס. "זה היה רגע מיוחד", סיפר. "עדיין לא שותפתי במשחק, אבל ניתן היה לחשוב שהייתי פה שנים עם הקבוצה הזאת. היתה אהבה אמיתית באולם ואני מעריך שחיכו לי ואת כל האהבה שהראו כלפי. זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שממש הייתי צריך לשבת בחוץ, וזה גרם לי להעריך את המצב עוד יותר ולא לקחת שוב דבר כמובן מאליו. זה הפך אותי שחקן כדורסל טוב יותר, אדם טוב יותר פיזית ונפשית. 2018 הולכת להיות מיוחדת".

עוד בנושא:

אייזאה תומאס חזר וקלע 17, קליבלנד ניצחה 110:127 את פורטלנד
הג'נרל מנג'ר של קליבלנד: "היה קיץ כאוטי, הייתה סביבנו עננה שחורה"

שחקן קליבלנד קאבלירס אייזאה תומאס. GettyImages
לא ישחק בבוסטון. אייזאה תומאס/GettyImages

תומאס לא ישחק מול האקסית בוסטון הלילה, ובמשחקים הקרובים אמור לקבל 20-22 דקות לערב, לא יותר. "אני יודע שאקבל אהבה", אמר על שובו לאולם של בוסטון, שלא תציג וידאו הוקרה עבורו, לבקשתו. "אני כל הזמן אומר שנתתי הכל לעיר הזאת, והם גילו כלפי אהבה טהורה שתישאר לנצח. זה לא משחק נקמה. הכל בסדר. אני בקליבלנד ומנסה לזכות באליפות".

לברון ג'יימס החמיא לרכז החדש שלו: "הוא טוב מאוד, טוב מאוד. מאוד דימני. יכול לזרוק, יכול לחדור, יכול למסור. הוא הולך ליצור כל כך הרבה עבור הקבוצה שלנו. מה שאני הכי אוהב אצלו זה שהיה לו קוף על הגב כל חייו. זה מי שהוא. הוא תמיד יעבוד קשה, הוא אף פעם לא יאכזב אותך".

* לאחר שהחלים מהפציעה בקרסול, עומרי כספי נמצא בספק למשחק של גולדן סטייט הלילה (בין רביעי לחמישי) מול דאלאס, הפעם בשל פגיעה קלה בצלעות, אותה ככל הנראה ספג במשחק מול ממפיס ביום שבת. הישראלי הוא לא שחקן האלופה היחיד ששיתופו הלילה נמצא בסימן שאלה. ביחד איתו נמצאים גם דריימונד גרין (פציעה בקרסול), אנדראה איגודאלה (כאבי גב) וזאזה פאצ'וליה (חולה).

עוד באותו נושא

אייזאה תומאס חזר וקלע 17, קליבלנד ניצחה 110:127 את פורטלנד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully