וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: עוסמאן דמבלה יחזור לסגל מול סלטה ויגו

הקשר הצרפתי, שנרכש בקיץ תמורת כ-150 מיליון יורו ושותף רק בשני משחקים העונה עד שנפצע במשחק הליגה מול חטאפה, ישוב בשמינית גמר גביע המלך אחרי שלושה חודשים וחצי בחוץ

one

בווידאו: תקציר הקלאסיקו

ברצלונה הודיעה הערב (שלישי) על חזרתו הצפויה של עוסמאן דמבלה. הצרפתי בן ה-20, שנרכש מבורוסיה דורטמונד תמורת קרוב ל-150 מיליון יורו בקיץ, יחזור לסגל של מוליכת הטבלה הספרדית במשחק החוץ מול סלטה ויגו בגביע ביום חמישי. דמבלה נפצע במהלך משחק מול חטאפה ב-16 בספטמבר ומאז לא חזר ועבר טיפול בירך. הוא עבר ניתוח בפינלנד וחזר מוקדם מהצפוי והחל בתהליך ההתאוששות מוקדם, ב-6 בדצמבר, תהליך שנגמר היום.

לפני פציעתו, דמבלה שיחק במדי ברצלונה מול אספניול ויובנטוס ואף בישל ללואיס סוארס את השער החמישי של הקטאלנים מול היריבה העירונית בליגה. בארסה תשחק מול ויגו בחמישי בשמינית גמר גביע המלך, שמשוחק בשיטה של שני משחקים - בית וחוץ. ביום ראשון תארח ברצלונה את לבנטה ואז תפגוש שוב את סלטה ויגו לגומלין בגביע. כזכור, הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה יצאה אל פגרת החגים עם 0:3 גדול מול ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בליגה ועכשיו נמצאת במקום הראשון עם 45 נקודות, תשע יותר מאתלטיקו מדריד השנייה ו-14 מעל ריאל מדריד.

שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה. רויטרס
דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully