וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מצפים מתובע האיגוד לפסול עצמו מלדון בעניניה של הפועל ת"א"

2.1.2018 / 17:48

האדומים יעמדו לדין בשבוע הבא בעקבות התקרית בדרבי התל אביבי מתחילת השבוע. כמו כן עומדת הקבוצה לדין על קריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר" והשלכת מטבעות לעבר הפרקט

ברני ארדוב

איגוד הכדורסל הודיע הבוקר (שלישי) כי הפועל תל אביב תעמוד לדין משמעתי ביום חמישי בעקבות אירועי הדרבי שהתקיים באולמה הביתי שלשום. הדיון בעניינה של הקבוצה יתקיים ביום חמישי הבא. בדו"ח המשקיף יהודה שקמה מצוין האירוע בהפסקת המשחק בו התפתחה תקרית בין אוהדי הפועל תל אביב למאמן הכושר של מכבי תל אביב, רגב פנאן, ובסופה נזרקו למגרש שתי כוסות משקה שעיכבו את פתיחת המחצית השנייה. בנוסף מציין שיקמה כי נזרקו למגרש מטבעות ואוהדי הפועל שרו לשמעון מזרחי תתאבד. התקרית בין אוהדי הפועל לפנאן מוזכרת גם בדו"ח השופטים שמציינים שלאורך המשחק נזרקו מדי פעם מטבעות.

עוד בנושא:

"אתה נשאר עם היריקות עד לסיום, עד שאתה יכול להתקלח. זה עלבון"
מכבי תל אביב חגגה את הניצחון והקדישה אותו לרגב פנאן
נבן ספאחיה: "ידענו שיתגרו ברגב פנאן"

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סיפקו אווירה ססגונית אבל סיבכו את קבוצתם. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

האדומים עמדו העונה מספר פעמים לדין משמעתי בעקבות התנהגות אוהדיהם, כשלאחר התקרית במשחק הביתי נגד הפועל ירושלים נקבע להם עונש רדיוס של משחק אחד מחוץ לביתם אותו אירחו בגן נר. הערב תתארח הפועל ביד אליהו אצל יריבתה העירונית מכבי תל אביב במשחק ממסגרת המחזור ה-11. ג'רל מקניל לא יהיה בסגל ויסיים במשחק זה את עונש ההשעייה שלו מהמשחק נגד בני הרצליה בגביע.

בשעות אחר הצהריים הוציאו האדומים תגובה לראיון של תובע האיגוד בשעות הצהריים בה אמר כי ידרוש את סגירת היציע הבעייתי של האדומים. "הפועל תל אביב הופתעה לשמוע היום את תובע איגוד הכדורסל עו"ד טל אור, מעדכן את כלי התקשורת לגבי העונש שהוא מתכוון לבקש מבית הדין בעקבות זריקת החפצים בדרבי, עוד לפני שכתב האישום הגיע לידינו בצורה מסודרת כמקובל".

"יתרה מכך, בריאיון טען תובע האיגוד, שתופעת הקללות לא רק שלא מוגרה אלה חלה הדרדרות לאחרונה ודבריו אלו מהווים שקר גס. יש לציין שאין זו הפעם הראשונה בתקופה האחרונה, שאנשי האיגוד משקרים במצח נחושה בסוגיה הקשורה למועדון. הפועל תל אביב עמדה לדין פעם אחרונה בעקבות אירועים שהתחרשו במחזור השלישי, ומאז ועד היום התנהג הקהל שלנו באופן מופתי, ולראייה, הצמצום בכוחות השיטור והאבטחה במשחקי הקבוצה האחרונים".

"אנחנו מצפים מתובע האיגוד לפסול עצמו מלדון בעניניה של הפועל תל אביב".

  • עוד באותו נושא:
  • רגב פנאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully