וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חגגה בחדר ההלבשה: "שמחים בשביל רגב פנאן שניצחנו"

1.1.2018 / 7:20

הצהובים חגגו את הניצחון בדרבי בצל התקרית בין אוהדי הפועל תל אביב למאמן הכושר: "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה". ספאחיה מודה ש"היינו בדאון אחרי מלאגה" ומסביר את הצהלות בחדר ההלבשה

ברני ארדוב

שבוע הדרבי של מכבי תל אביב נפתח ברגל ימין: הצהובים גברו אמש (ראשון) על היריבה העירונית 85:96 במשחק רבע גמר גביע המדינה בדרייב אין, ומקווים כעת להשלים דאבל על חשבונם בעוד יומיים במסגרת הליגה. כמנהגם במשחקי דרבי, ראשי הצהובים נכנסו לחדר ההלבשה בסיום ובירכו את השחקנים.

על הדרבי העיבו מספר תקריות. במהלך המחצית התעמת מאמן הכושר רגב פנאן עם אוהדים שקיללו אותו, ובמהלך האירוע הושלכו לעברו כוסות שתייה. אנשי מכבי ניסו להרגיע את פנאן הנסער, ואמרו בסיום: "מה שקרה מאוד לא נעים, אבל כולנו פה כדי לעודד אותו. ברור שזה פוגע, אבל זו בטח לא הפעם הראשונה שזה קורה. שמחים בשבילנו שניצחנו".

בפן הספורטיבי, המאמן נבן ספאחיה העיר לא אחת במהלך המחצית הראשונה לשחקנים על ההגנה ודיבר עימם בתקיפות. "היינו קצת בדאון לאחר ההפסד למלאגה", אמר המאמן. "המטרה לא השתנתה ואני שמח שהקבוצה ידעה להגיב טוב לאחר קושי. הפועל לא נכנעה. שיחקנו בסילבסטר והיתה שמחה גם בגלל זה, לא רק בגלל שניצחנו".

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 85:96 ועלתה לחצי גמר הגביע
אוהדי הפועל תל אביב התעמתו עם רגב פנאן, ספאחיה: "ידענו שיתגרו בו"

רגב פנאן. ברני ארדוב
במרכזה של התקרית. פנאן/ברני ארדוב

על התקרית עם רגב פנאן הוסיף המאמן: "ידענו שיהיו פרובוקציות, אנחנו צריכים לדעת להגיב טוב יותר לכך. אני מאוד אוהב את רגב, הוא חלק חשוב מהמערכת שלנו, אני לא רוצה לראות תגובות כאלו, לא משנה מה קרה".

ג'ון דיברתולומאו, שסיים עם 12 נקוודת, סיכם: "זה משחק קשה, אבל זה הדרבי וזה טבעי שיהיה כך, אני שמח שהשגנו ניצחון. הקהל היה חם והכל היה אינטנסיבי , אבל ציפינו לכך. זה חלק מהמשחק".

על כך שהצהובים יפגשו שוב את האדומים ביום שלישי במסגרת משחק הליגה, הוסיף השחקן: "נתכונן אליהם, נערוך התאמות למשחק, ואני מקווה שנשיג את אותה תוצאה".

ג'ייק כהן, שהיה אחד המצטיינים בשורות מכבי תל אביב עם 20 נקודות כולל 4 מ-4 מהשלוש, הוסיף: "זה הכיף במשחק עם כל כך הרבה יריבות, זה מוציא ממך את המקסימום. זה קצת מוזר לפגוש את אותה קבוצה שוב אחרי יומיים, אבל זה עוזר בהכנה".

על אחוזי השלשות שלו הוסיף כהן: "אני עובד על הזריקות לשלוש. הלוואי שהייתי קולע בכל משחק ב-100 אחוז, אבל זה לא קורה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
"היינו בדאון". ספאחיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully