וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תאיץ המגעים לצירוף ג'אן ופיבן, פיליפנקה אמור להגיע

1.1.2018 / 12:55

בעיר הנמל לא מסתנוורים מהניצחון על קרית שמונה ("שוד אמיתי") ומחכים לחיזוק. שחקני בית"ר תל אביב, בלם מכבי תל אביב ואינברום אמורים להגיע, וכן שני זרים חדשים. קינדה ישחק בגביע

שחקני מכבי תל אביב יגור פיליפנקה, פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
בדרך לעיר הנמל. יגור פיליפנקה/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד תאיץ מחר (שלישי) את המגעים לצירוף דור ג'אן ושחר פיבן, שחקני בית"ר תל אביב רמלה. לפיבן יש סעיף בחוזה המאפשר לו לעזוב בחלון ההעברות לקבוצה בליגת העל, בעוד לג'אן הובטח בעל פה עוד בקיץ שלא יעמדו בדרכו אם יקבל הצעה לשחק בליגת העל במהלך השנה. יגור פיליפנקה ממכבי תל אביב אמור אף הוא להצטרף, כאשר אשדוד תישא בחלק מעלויות השכר שלו.

באשדוד לא מסתנוורים מהניצחון אמש בקרית שמונה. "זה היה שוד אמיתי. לא הגיע לנו לרגע לנצח במשחק הזה. אנחנו צריכים להיות אסירי תודה על שלוש הנקודות אבל למהר ולהתחזק בשחקנים לקראת המשך העונה", אמר גורם במועדון. בקבוצה מעריכים כי אור אינברום, שנמצא באשדוד ושומר על כושר באופן אישי, יצורף בימים הקרובים בהשאלה מגנט. שני שחקנים זרים חדשים אמורים לחתום ולהחליף את אדילסון באהיה וסידני דה פרייטאס.

גדי קינדה, שנופה מסגל הקבוצה אמש בשל עבירת משמעת, אמור לחזור מחר להתאמן וככל הנראה ישחק ביום חמישי בגביע המדינה מול הפועל אשקלון. יובל יעקובוביץ' שסובל מעייפות יקבל מנוחה.

עוד בנושא

מקורבי איסק קואנקה: "האחריות למצוא לו קבוצה היא של הפועל באר שבע"
במכבי חיפה אישרו: הנק פרייזר המועמד המוביל לאימון הקבוצה
הפועל חיפה רוצה את יוסיפ איבנצ'יץ'. רעננה פנתה לגבי רן קדוש

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully