וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מימר נשאר. טאדה יקבל הודעת שחרור, ארבייטמן בדרך החוצה

31.12.2017 / 8:34

אחרי ההפסד לבית"ר, במועדון מאשרים: הצרפתי אמור לעזוב והישראלי עשוי לעבור להפועל תל אביב. אליבלטו הברזילאי נחת בארץ, הוחלט לבחון אותו לפני החתימה. ניניס לא ממהר ללכת

יוסי ציפקיס

נתחיל מהסוף: למכבי פתח תקוה אין כוונה לפטר היום (ראשון) את שרון מימר גם אחרי ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים. המאמן מצליח לשבור שיאים שליליים (מאזן נקודות רע, כבשה שני שערים בשבעה משחקים) גם ביחס לתקופות הלא טובות מהשנים האחרונות, אך במועדון יש מי שנותן לו גיבוי. "אין לנו כוונה, לפחות בשלב הזה, למנות כאן מאמן שלישי בתוך קצת יותר משליש עונה. זו בדיחה", אמר לנו גורם בכיר במועדון אתמול.

למרות הדברים האלה, במועדון מצפים ממימר לעבור ביום שישי את השלב הראשון בגביע (הפועל כפר סבא, 14:00 במושבה) ולנצח את המשחק הקרוב מול עירוני קרית שמונה (שלישי הבא). אם מימר ימעד בשני המשחקים, ייתכן שבמועדון ישקלו שינוי גם על הקווים. כזכור, במועדון לא מתכוונים בכל מקרה להמשיך עם מימר עונה נוספת, גם אם יוציא את הקבוצה מהמשבר ויסיים את העונה על הקווים.

עוד בנושא:

גל לוי ועוביידה חטאב שוחררו ממכבי פתח תקוה
הקשר הברזילאי אליבלטו סיכם במכבי פתח תקוה
שרון מימר לא ימשיך לעונה נוספת במכבי פתח תקוה

מאמן מכבי פתח תקוה, שרון מימר. יוסי ציפקיס
בינתיים נשאר. מימר עם זר הפרחים שקיבל אתמול מבית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

בגזרת השחקנים, במועדון שוקלים לשחרר שני שחקנים בחלון הקרוב. כפי שפרסמנו לאחרונה, גרגורי טאדה צפוי לקבל שחרור בקרוב ובמועדון בדקו אפשרות להקפיא את כרטיס השחקן של סוטיריס ניניס. אתמול קיבל החלוץ הצרפתי דקות כמחליף על חשבון שלומי ארבייטמן, שבמועדון לא יעמדו בדרכו אם יקבל הצעה אחרת (הפועל תל אביב מעוניינת), אבל הוא עדיין לא מרשים את מימר שמעדיף חלוץ אחר. לפתח תקוה יש כרגע שישה זרים חתומים, כולל ניניס שלא יכול לעבור לקבוצה שלישית ואם פתח תקוה תרצה לשחררו היא תצטרך לשלם את שכרו עד תום העונה ולהושיב אותו ביציע, מה שנראה פחות ריאלי כרגע.

שינו זוארץ ואבי לוזון נוטים להסתפק כרגע בשחרור טאדה, והם מחפשים גם חלוץ זר. הבעיה: היום (ראשון) ננחת הקשר ההתקפי אליבלטו שסיכם לחצי עונה עם אופציה לעונה נוספת והוא אמור להיות הזר השישי אחרי שחרור טאדה. לפי גורמים במועדון, למרות ההודעה השחקן מגיע למבחנים ואם לא ירשים העסקה תתבטל. השחקן שיחק בשנתיים האחרונות בז'לגיריס וילנה הליטאית. "אנחנו יודעים מי השחקן ועקבנו אחריו. אבל אין עדיין חתימה רשמית. כשהוא יגיע לכאן נחליט", אמרו במועדון. "אין יותר החתמות שחקנים בלי שנראה אותם. הייתה בעיה עם חלק מהזרים השנה. לא ניקח עוד סיכון".

שרון מימר סיכם: "אני מתוסכל. יכולנו להוציא הרבה יותר. זה סיפור העונה שלנו: מחמיצים הרבה, מקבלים גולים של נאיביים. אנחנו עומדים טוב, עושים הכל כמעט הכל טוב. חסר לנו גרוש ללירה. שיחקנו נגד קבוצה עם כיבוש של כמעט שלושה שערים למשחק. נתנו מתנה שהכריעה. לא באנו להתבטל. הגענו למצבים וזה מה שחשוב לי. חיזקנו את הקבוצה עם שחקן אחר, עוד נחזק את הקבוצה. אני מקווה שנביא עוד שני שחקנים. אני מודה לבית"ר, הצורה שבה הם קיבלו אותי היא לא דבר מובן מאליו".

למרות השער שספג, במועדון ניחמו בסיום את צחי גיגי. "נכון שהוא ספג העונה שני שערים מכריעים באשמתו, אבל אסור לשכוח את הנקודות שהוא הביא לקבוצה", אמרו.

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי מכבי פתח תקוה 0:1

לכתבה המלאה
אליבלטו שחקן מכבי פתח תקוה (מימין) עם סוכנו רפי שמואל. באדיבות המצולמים
אליבלטו עם סוכנו רפי שמואל/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully