וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: גל לוי שוחרר, שרון מימר ערך אסיפה קשה לשחקנים

29.12.2017 / 13:47

לאחר שחרורו של עוביידה חטאב, גם הקשר עוזב את המלאבסים אחרי שנה וחצי. המאמן ירה: "אתם לא אגרסיביים, נתוני הלחימה שלכם נמוכים". ניסיון לשחרר את טאדה, ניניס שוב לא בסגל

שחקן מכבי חיפה קמיל ואצק, שחקן מכבי פתח תקוה גל לוי. ברני ארדוב
עוד אחד עזב. גל לוי/ברני ארדוב

קשר מכבי פתח תקוה, גל לוי, כינס היום (שישי) את שחקני הקבוצה והודיע כי הוא עוזב את המועדון. לוי לא קיבל הזדמנות במשחקים האחרונים והוא יוצא לדרך חדשה כשנה וחצי לאחר שהצטרף למלאבסים, שרכשו את כרטיסו מהפועל ראשון לציון. כזכור, אתמול פרסמנו כי עוביידה חטאב, שהפך לבלם החמישי בסגל, סיכם על עזיבתו - היום באימון שני העוזבים נפרדו מחבריהם לקבוצה.

אחרי האסיפה הקשה של אבי לוזון אתמול, שהגיעה בעקבות היכולת הלא טובה של הקבוצה בתקופה האחרונה והעובדה שהיא מרוחקת כבר 10 נקודות מהמקומות המובילים לפלייאוף העליון, היום לקח המאמן שרון מימר את רשות הדיבור וערך אסיפה קשה משלו. "אתם לא אגרסיביים, נתוני הלחימה שלכם נמוכים", אמר מימר. "אתם צריכים לחלץ יותר את הכדור". מימר פרסם בסיום את הסגל, כשמי שלא נכלל בו הוא שוב סוטיריס ניניס. כפי שפרסמנו, גריגורי טאדה וניניס לא נמצאים בתוכניות של הקבוצה וצפויים לקבל שחרור. "מנסים להראות לו את הדרך החוצה", אמרו שחקנים בסיום האימון.

עוד בנושא

אסיפה קשה במכבי פתח תקוה, אבי לוזון לשחקנים: "תתחילו להתעורר"
אליבלטו סיכם במכבי פתח תקוה. במועדון אישרו: טאדה בדרך החוצה
גיא לוזון החזיר את רכבו, אך יקבל ממכבי חיפה שכר עד תום העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully