וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפה קשה במכבי פתח תקוה, אבי לוזון לשחקנים: "תתחילו להתעורר"

28.12.2017 / 17:15

לוזון הבהיר במהלך האימון: "כולכם תחת מבחן, מה שמעניין אותי זה רק ניצחונות. תתפסו את עצמכם בידיים". מנור סולומון לא נטל חלק באימון והוא בספק לשבת, עוביידה חטאב יעזוב בינואר

אתר רשמי

בווידיאו: צפו בביצועיו של אליבלטו

לא רגוע במכבי פתח תקוה לקראת המשחק בשבת מול בית"ר ירושלים. אבי לוזון, האיש החזק במועדון, ערך היום (חמישי) אסיפה קשה במהלך האימון היום ואמר לשחקנים: "אתם צריכים להתחיל להתעורר. דברים לא נראים טוב. יש לכם רצף של ארבעה משחקים, כולכם תחת מבחן. מה שמעניין אותי זה רק ניצחונות. תתפסו את עצמכם בידיים". לוזון קיים את האסיפה לאור היכולת הלא טובה של הקבוצה בתקופה האחרונה, והעובדה שהיא מרוחקת כבר 10 נקודות מהמקומות המובילים לפלייאוף העליון.

שחקנים בקבוצה סיפרו בסיום באימון: "אבי כעס ובצדק, הקבוצה לא נראית טוב. הוא שם פה הרבה כסף, אפשר להבין את הטענות שלו". שחקן אחר הוסיף: "אם נפסיד לבית"ר אפשר יהיה לומר שמכבי פתח תקוה במשבר. זה לא אופייני לנו. חייבים לעשות הכול כדי לא לחזור הביתה בידיים ריקות".

אבי לוזון. ברני ארדוב
ארבעה משחקי מבחן. אבי לוזון/ברני ארדוב

באימון היום תרגל המאמן שרון מימר מערך של שלושה בלמים (תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל ועומר דנינו) כשעידן אהדנני ערך אימון קל. נאור פסר חזר לעמדת המגן השמאלי ועודד אלקיים הוצב בצד ימין. מי שיחזור להרכב הוא לירוי צעירי, שיפתח לצד רומאריו פירס ויניב בריק בקישור, כשבחוד לידור כהן ויובל אבידור. מנור סולומון לא נטל חלק באימון בגלל הטירונות והוא בספק רב לקראת המשחק.

עוביידה חטאב, שלא נכלל בסגל הקבוצה ונמצא חמישי בהיררכיית הבלמים כרגע, שוחח עם ראשי המועדון והבין כי הוא לא בתוכניות. השחקן החליט לעזוב את הקבוצה וינסה למצוא יעד חדש, ככל הנראה בלאומית.

אליבלטו, הקשר ההתקפי הברזילאי שסיכם את תנאיו, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully