וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: קארים בנזמה ייעדר בין שבועיים לשלושה

חלוץ הבלאנקוס סובל מפציעה בירך ועבר בדיקת MRI בזמן שכל חבריו ערכו אימון חזרה מפגרת החורף. תחילה חשבו שהצרפתי נעדר מהאימון כדי להימנע מקללות האוהדים, אך התברר כי זה לא המקרה

one

בווידאו: תקציר הקלאסיקו

ריאל מדריד תיאלץ להסתדר ללא קארים בנזמה בשבועות הקרובים. החלוץ הצרפתי סובל מפציעה בירך וייעדר בשבועיים - שלושה הקרובים. בנזמה נפצע בקלאסיקו ולא התאמן עם חבריו, שחזרו היום (שבת) לאימונים אחרי פגרת החורף שהגיעה עם התבוסה הביתית 3:0 על ידי ברצלונה במחזור הליגה האחרון. תחילה ההשערות בספרד היו שבנזמה לא התאמן עם שאר חבריו כדי להימנע מקללות של אוהדי ריאל מדריד ולמנוע פגיעה בתדמית של המועדון, אולם בסופו של דבר התברר שהצרפתי עבר בדיקת MRI.

בנזמה צפוי להיעדר משני משחקי הגביע מול נומנסיה מהליגה השנייה, ממשחק הליגה מול סלטה ויגו ועלול גם להחמיץ את המשחקים מול ויאריאל ודפורטיבו לה קורוניה. חלוץ נבחרת צרפת לשעבר בן ה-30 כבש בסך הכול שני שערי ליגה העונה, האחרון שבהם ב-25 בנובמבר ב-2:3 מול מלאגה בבית. בימים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם ארסנל מעוניינת בחלוץ הוותיק ואף עשויה להציע 40 מיליון יורו תמורתו. בנזמה ספג העונה ביקורת קשה על היכולת שלו וזינדין זידאן הגן עליו בכמה הזדמנויות שונות וטען כי הוא עוד יספק את התוצרת שכולם מצפים ממנו לספק.

שחקן ריאל מדריד, קארים בנזמה. רויטרס
בחוץ לכמה שבועות. בנזמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully