וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': נס ציונה ממשיכה לשייט, מ.ס. רובי שמרה על הפסגה בצפון

המוליכה הדרומית ניצחה 1:3 ברית גת ושמרה על פער שמונה הנקודות מיבנה, שלא התקשתה בהוד השרון. איכסל הייתה 24 שעות בפסגה עם 2:3 דרמטי על טירה, אך החיפאים חזרו עם 1:2 על דלית אל כרמל

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים. ברני ארדוב
המבחן הבא: סכנין. נס ציונה חוגגת/ברני ארדוב

המחזור ה-15 בליגה א' החל היום (שישי) ובמסגרתו נערכו כל שמונת המשחקים במחוז דרום ושישה בצפון, שם המחזור יושלם עם המפגשים בין המוליכה מ.ס. רובי שפירא למכבי דליית אל כרמל (בשבת) ובין הפועל ירושלים להפועל אום אל פאחם (ביום שני).

בדרום, המוליכה סקציה נס ציונה ממשיכה לטייל לעבר עלייה ללאומית, ורגע לפני שהיא פוגשת את בני סכנין בסיבוב ח' של הגביע, גברה 1:3 בחוץ על מכבי קרית גת מהתחתית. אופיר חמו (15), סהר לוי (45) ודניאל בלומנפלד (90) חגגו עוד לפני שיוגב בן סימון (94) השיג שער מצמק. גם השנייה בטבלה, מכבי יבנה, השיגה ניצחן חוץ במשחק קצוות - 1:4 קליל על נועלת הטבלה חסרת הנקודות, הפועל הוד השרון. סהר שבתאי (16), אביחי וודג'ה (20), רז אמיר (54) ואור אלקבץ (88) כבשו ליבנאים, טום זגורי (34) צימק.

תוצאות נוספות:

מ.כ. חולון - מ.ס. דימונה 1:2
בית"ר כפר סבא - אגודת ספורט נורדיה 0:0
מכבי שעריים - מ.ס. כפר קאסם 0:0
הפועל אזור - הפועל מחנה יהודה 3:2
הפועל עמידר רמת גן - הפועל בקעת הירדן 1:1
הפועל כפר שלם - מכבי קביליו יפו 0:1

בצפון, הפועל איכסל השיגה ניצחון דרמטי, 2:3 על מ.ס. טירה ועלתה לפסגה ל-24 שכות, בזכות שער של מועמר קראקרה בדקה ה-92. הוא גם פתח את מסכת ההבקעות במשחק, מיכאל קירטבה (35) איזן, דור הלוי (49) החזיר את היתרון למארחת וקירטבה (62) שוב השווה, אך לצערו הצמד שלו לא הספיק.

במוצאי שבת, מ.ס. רובי שפירא חיפה חזרה למקום הראשון עם 1:2 ביתי על מכבי דלית אל כרמל. אלון בוזורגי (18) ואור הרשקוביץ' (35) כבשו למנצחת, מוחמד עזאיזה צימק (70).

תוצאות נוספות:

מכבי צור שלום - הפועל הרצליה 3:0
עירוני טבריה - מ.ע. קרית אתא 2:1
אסי גלבוע - הפועל מסילות 1:1
מגדל העמק - הפועל כפר קנא 3:4
הפועל שפרעם - הפועל בקה אל גרבייה 0:1

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully