וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב מאס: "לא מכיר את המונח 'לוותר'. משוכנע שבוזגלו יחזור"

28.12.2017 / 16:15

מאמנה הזמני של מכבי חיפה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל עכו (שבת, 18:15, ספורט 4): "אני מנסה לשנות את צורת החשיבה". על פציעת בוזגלו: "עצוב, אבל הוא לוחם"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בצל פציעתו הקשה של מאור בוזגלו, מכבי חיפה קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל עכו ביום שבת (18:50, שידור בספורט 4). המאמן הזמני רוב מאס הגיע לדבר עם התקשורת ודיבר על פציעתו של מאור בוזגלו: "זה סיפור עצוב. בשביל השחקן, בשביל הקבוצה והמועדון. הוא היה בדרך לחזור וזה טרגי. הוא לוחם, אני לא מכיר אותו הרבה זמן אבל דיברתי איתו והוא בסך הכל ילד שרוצה לשחק כדורגל. יש לו אופי טוב ולב טוב ואני משוכנע שהוא יחזור".

"המרחק מהפלייאוף העליון? יש מספיק משחקים לשחק והראשון הוא נגד עכו בשבת ואנחנו צריכים להיות מוכנים אליו. למועדון לוקח זמן להביא מאמן טוב. עד שיגיע מאמן, אני ואיתי מרדכי משתדלים לעשות את העבודה הכי טובה שאפשר. המאמן הבא חייב להתאים ל-DNA של המועדון ולשחק כדורגל מלהיב ואטרקטיבי. זה מה שאני ואיתי מנסים לעשות ואני מקווה שהמאמן הבא יעשה זאת".

עוד בנושא:

מאור בוזגלו: "לא רציתי לעזוב את המגרש, במיוחד בגלל הקהל"
הפסד כלכלי? בוזגלו קיבל מענקים שמנים על שערים ובישולים
קאיו, בן דוד וקלאוס לא התאמנו בשל פציעות. מכבי חיפה: "לא הושעו"

מאמנה הזמני של מכבי חיפה רוב מאס. ברני ארדוב
רואה צדדים חיוביים. רוב מאס/ברני ארדוב

על השיפור מאז שהגיע: "אנחנו עושים צעדים. את המשחק נגד בני יהודה הפסדנו במצבים נייחים. נגד באר שבע, הקבוצה הכי טובה במצבים נייחים בליגה, לא ספגנו במצבים נייחים. אנחנו נלחמים כדי להחזיר את הביטחון. זה חשוב. אם לשחקן אין ביטחון ואמונה בעצמך ובשחקנים שלידך, זה קשה. יהיה נחמד אם ננצח בשבת וניתן לאוהדים סיבה לשמוח".

על השאלה האם השחקנים הצעירים יונתן לוי ומוחמד עוואד ימשיכו בהרכב: "יש אפשרות שנראה שחקנים צעירים נוספים בהרכב. אם יש לנו שחקנים טובים, אנחנו משתמשים בהם. גיל לא מעניין. מי שטוב - משחק, זאת הפילוסופיה שלי. יש תחרות, אבל זה הכדורגל. כשמשחקים במכבי צריך להילחם על החולצה.

על הפועל עכו: "מה אני יודע על הפועל עכו? זה לא רחוק מחיפה. זה מועדון קטן שהיה בליגה הבכירה, ירד ליגה וכעת חזר. יש להם שחקנים טובים ולדעתי זה יהיה משחק קשה כמו שהיה המשחק נגד באר שבע. אנחנו נהיה חייבים להיות סבלניים ולחכות להזדמנות. הצורה בה שיחקנו בטרנר הייתה טובה. קיבלנו פרחים אבל לא נקודות, וזה היה מאכזב".

על העזיבה של דקל קינן: "הוא עזר לי מהרגע שהגעתי. הוא קפטן אמיתי, מנהיג אמיתי. יש לי המון כבוד אליו. אני מקווה שאנשים יבואו לאצטדיון כדי לתת לו פרידה ראויה".

מאס סיכם ואמר: "המילה 'לוותר' לא נמצאת במילון שלי. אני לא מוותר. איך העבודה עם איתי מרדכי? טובה מאוד. הוא מכיר את השחקנים, גם את שחקני הנוער. זה הולך בסדר. אני כאן שבועיים ולא יכול לשפוט את העבר. אני מנסה לשנות את צורת החשיבה, צורת המשחק. האוהדים שלנו סובלים. הם נפלאים, וזה מועדון נפלא. אני מקווה שנוכל להחזיר להם את שמחת החיים".

עוד באותו נושא

מאור בוזגלו: "לא רציתי לעזוב את המגרש, במיוחד בגלל הקהל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully