וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ערן לוי לא סובל מקרע או מתיחה, אך עדיין בספק לרעננה

28.12.2017 / 19:07

השחקן עבר בדיקת אולטראסאונד בירכו בעקבות רגישות בשריר. ייתכן שלאחר הבדיקה בה לא נמצא שום ממצא קליני בעייתי הוא ינסה להתאמן מחר במטרה להיות כשיר למשחק ביום שבת

עריכה: מתן חדד

במכבי נתניה נערכים לקראת המשחק נגד הפועל רעננה ביום שבת (18:15) ומפנטזים על ניצחון שלישי ברציפות. אחרי פתיחת הסיבוב המצוינת שכללה ניצחונות על הפועל באר שבע והפועל עכו, בקבוצה בטוחים שהקהל המקומי יגיע בכמות גדולה וידחוף את הקבוצה.

שחקנה של מכבי נתניה ערן לוי עבר הערב (חמישי) בדיקת אולטראסאונד בירכו בעקבות רגישות בשריר ולא נמצא כי הוא סובל מקרע או מתיחה. לוי לא התאמן היום והוא עדיין בספק להפועל רעננה אבל יתכן שלאחר הבדיקה הערב בה לא נמצא שום ממצא קליני בעייתי, הוא ינסה להתאמן מחר במטרה לשחק בשבת. במידה שלוי לא יוכל לשחק, ישחקו יחד בהתקפה אלחסן קייטה ועדן שרם.

הבוקר דיבר מאמן הקבוצה סלובודן דראפיץ' לקראת המשחק ואמר בין היתר: "פתחנו את הסיבוב השני עם שני ניצחונות. הצבנו מטרה לצבור נקודות כדי להיות בפלייאןף העליון. כל הדיבורים כרגע על אליפות ממש לא רציניים. להגיד שאנחנו רצים לאליפות עם כל התקציבים הגדולים שיש לגדולות? זו חוצפה ואף פעם לא הייתי חוצפן".

המאמן הוסיף: "צריך לכבד את הקבוצות ובעלי הבית. אם היינו בין התקציבים הגדולים, מילא, אבל יש לנו הרבה צעירים ואנחנו עדיין לא יציבים. בהתחלה רק רצינו להישאר בליגה, אבל התוצאות גרמו לנו להיות רעבים. אם נגיע לפלייאוף ודברים יתחברו לנו, כמו שיכול לקרות בגביע אם נגיע רחוק, נוכל לדבר על זכייה".

דראפיץ' התבקש להתייחס למתרחש מול ערן לוי שרוצה לחתום כעת על חוזה חדש ואמר: "יש משא ומתן עם ערן כמו שהיה איתי, עם דיא סבע ועם עלי מוחמד. אני רציתי חמש שנים ונתנו לי רק שלוש, בצחוק כמובן. זה בסדר. ערן בא בכל יום ומתאמן כמו שצריך. אני מקווה בשביל הקבוצה ובשבילו שהכל יסתדר".

דידייה קוגבניה ימשיך להיעדר בשל בעיה בריאותית ממנה הוא סובל ושבגללה טס לטיפול בטוגו.

עוד בנושא:

אייל סגל על עלי מוחמד: "הסכם הוא הסכם, גם כשהוא לא חתום"
כל העדכונים על מכבי נתניה

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. לירון מולדובן
"התחלנו את העונה בשאיפה להישאר בליגה". דראפיץ'/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully