וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "לאנשים אין סבלנות, חושבים שאנחנו לא מתקדמים מספיק מהר"

מאמן ליברפול ניצל את ה-0:5 המוחץ על סוונסי כדי להדוף את הביקורות: "גם נגד ארסנל היו לנו רק חמש דקות לא טובות". אוקסלייד צ'מברליין שכבש את השער החמישי הפתיע: "אני מאוכזב מעצמי"

מאמן ליברפול יורגן קלופ, טרנט אלכסנדר ארנולד. רויטרס
שולח מסר למבקרים. קלופ/רויטרס

העונה של ליברפול יודעת עליות ומורדות כשפעם החבורה של יורגן קלופ משאירה לאוהדי המייטי רדס טעם של עוד ופעם מאכזבת אותם בענק. למשחק אמש מול סוונסי התייצבה ליברפול אחרי ה-3:3 המאכזב נגד ארסנל והביסה את הברבורים ללא רחם 0:5.

אבל מסתבר שגם אחרי תצוגת שערים גדולה לא כולם בליברפול יצאו מרוצים. כך למשל אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שהגיע לאנפילד בקיץ האחרון מארסנל והתכבד בשער החמישי במשחק, הביע חוסר שביעות רצון מהיכולת שהוא מפגין בשורות קבוצתו החדשה.

"הרגשתי מאוכזב מהיכולת של עצמי למרות שזה כיף לכבוש", אמר אוקסלייד צ'מברליין בן ה-24 לאחר שריקת הסיום. לדבריו: "במחצית הראשונה היינו בסדר ובחצי השני העלנו את הקצב. אני פשוט רוצה להוציא מעצמי יותר. היום הייתי יכול להיות טוב יותר ולתרום יותר. אני רוצה לדחוף את עצמי להישגים יותר גדולים. החברים שלי נתנו תצוגת כדורגל היום. היום תפקדנו טוב יותר בהגנה".

עוד בנושא
אנגליה: ליברפול הביסה 0:5 את סוונסי
ז'וזה מוריניו: "להוציא 300 מיליון ליש"ט זה לא מספיק"
אנגליה: 2:2 דרמטי ליונייטד עם ברנלי, 0:2 לצ'לסי על ברייטון

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
"בסך הכול היינו טובים". שחקני ליברפול/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ פרגן לשחקניו אחרי המשחק ואמר: "אני מאוד שמח ממה שלמדנו במשחק הזה. זו תוצאה מושלמת עברנו ומאוד חשוב שאף אחד לא נפצע. שלוש נקודות, רשת נקייה, הכול טוב".

בנוגע למצב הכללי של קבוצתו אמר המנג'ר הגרמני: "אני יודע שלאנשים אין סבלנות והכול מבחינתם מסתכם בתוצאה. אנשים מבחוץ עשויים לחשוב שאנחנו לא מתקדמים מספיק מהר אבל אנחנו מרגשים טוב כרגע. חמש דקות במשחק נגד ארסנל לא היו טובות ולכן סיימנו בתיקו. אבל סך הכול היינו טובים גם נגד ארסנל וגם סמשחק הערב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully