וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "להוציא 300 מיליון ליש"ט זה לא מספיק"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ניסה להסביר תוצאה לא מרשימה, 2:2 ביתי מול ברנלי: "סיטי הוציאה סכומים של חלוצים על מגנים. אנחנו מנסים לבנות פה קבוצת כדורגל ויש ציפיות כי זה מועדון גודל"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
עצבני. מוריניו/רויטרס

מחזור הבוקסינג דיי המסורתי בפרמיירליג נפתח היום (שלישי) עם שמונה משחקים. מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה לנצח את ברנלי בבית וסיימה איתה ב-2:2 אחרי שחזרה מפיגור 2:0, מה שהותיר אותה עם 43 נקודות, אחת בלבד יותר מצ'לסי שניצחה 0:2 נינוח מאוד את ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל, שהתקרבה לקו האדום מרחק ארבע נקודות בלבד.

עוד בנושא:
ליברפול הביסה 0:5 את סוונסי החלשה
מנצ'סטר יונייטד אכזבה בגדול, צ'לסי ניצחה 0:2 את ברייטון

"אנחנו בשנה השנייה בה אנחנו מנסים לבנות קבוצת כדורגל שאתם יודעים שהיא לא אחת מהטובות בעולם", אמר מאמן יונייטד ז'וזה מוריניו לאחר התוצאה המאכזבת מול ברנלי, "מנצ'סטר סיטי קונה מגנים במחירים של חלוצים". מאז שמוריניו הוחתם ביונייטד, במאי 2016, יונייטד רכשה שחקנים בסכומים אדירים: פול פוגבה הגיע מיובנטוס תמורת שיא עולמי דאז של 89 מיליון ליש"ט, אריק באיי נרכש מוויאריאל תמורת 30 מיליון ליש"ט, הנריך מחיטריאן מבורוסיה דורטמונד ב-26.3 מיליון ליש"ט, רומלו לוקאקו ב-75 מיליון ליש"ט, ויקטור לינדלוף נרכש תמורת 31 מיליון ליש"ט ועל נמניה מאטיץ' שפכה יונייטד 40 מיליון ליש"ט נוספים. בסך הכול מדובר בסכום שקרוב ל-300 מיליון ליש"ט.

"להוציא 300 מיליון ליש"ט זה לא מספיק", המשיך מוריניו, "המחיר עבור המועדונים הגדולים הוא שונה מאשר עבור מועדונים אחרים. המועדונים הגדולים מבחינה היסטורית נענשים בשוק בגלל ההיסטוריה הזו. השחקנים פה עושים את מה שהם יכולים והם עושים את זה בסדר". הפורטוגלי נשאל האם שמונה הנקודות שהשיגה יונייטד מתוך 15 האחרונות בליגה הן מספיק עבור מועדון גדול כל כך: "כשאתם אומרים מועדון גדול כמו מנצ'סטר יונייטד, אתם חושבים שמילאן הוא לא מועדון גדול כמונו? אתם חושבים שריאל מדריד לא מועדון גדול כמונו. אני יודע מה זה מועדון גדול. יש הבדל בין מועדון גדול לקבוצה גדולה. אלה שני דברים שונים. כשאתם מדברים על המחויבות לזכות באליפות אז לטוטנהאם למשל אין את הלחץ הזה כי אין לה את ההיסטוריה שלנו. לארסנל אין את זה ולצ'לסי אין את זה. כשאתם מדברים על מעודונים גדולים, אתם מדברים על ההיסטוריה של המועדונים".

מוריניו אמר על המשחק עצמו: "הייתה קבוצה אחת שבעטה פעם וחצי לשער וכבשה שני שערים, הקבוצה השנייה שלטה במשחק, החזיקה בכדור, ייצרה הרבה מצבים ודומיננטיות וכבשה רק פעמיים. אני לא רוצה להתלונן עליהם או לקחת מהם קרדיט, הם שיחקו כמו שהם יכולים. אני רגוע ומנוסה מאוד ואני יודע מה זה כדורגל, אבל היה לנו חדר הלבשה רגוע במחצית והשחקנים הבינו את הסיכון והקבוצה לקחה את כל הסיכונים האפשריים במחצית השנייה כדי לא להפסיד. זה לא ניצחון, אבל לפחות לא הפסדנו. ידעתי שברנלי רק תתגונן במחצית השנייה ולכן שיחקנו בצורה התקפית מאוד וכמעט לא התגוננו. הרוח לש השחקנים שלי הייתה טובה מאוד ואין לי מילה שלילית לגבי השחקנים שלי. בשני המשחקים האחרונים היינו יכולים לכבוש לפחות 12 שערים ואני לא זוכר החמצות של לסטר ושל ברנלי. אנחנו לא כובשים את השערים שאנחנו צריכים לכבוש וגם מבחינה הגנתית אנחנו סופגים שערים מגוחכים".

מאמן צ'לסי, אנטוניו קונטה. GettyImages
קונטה/GettyImages

אנטוניו קונטה, לעומת מוריניו, היה די מבסוט מהניצחון הנינוח של קבוצתו ואמר: "העונה הזו שונה מהעונה שעברה. בעונה שעברה היו הרבה משחקים בהם היה לנו קצת מזל, כמו נגד ווסט ברומיץ' כאן או נגד סנדרלנד. העונה קצת חסר לנו המזל. יש לנו כבוד גדול כלפי מנצ'סטר סיטי כי הם עושים דבר יוצא דופן. במחצית השנייה שיחקנו טוב והגענו להרבה מצבים, זו הייתה טובה בסך הכול".

ליברפול חגגה 0:5 קל מאוד מול סוונסי החלשה. קשר המייטי רדס אלכס אוקסלייד צ'מברליין אמר: "הייתי קצת מאוכזב מעצמי היום, למרות שכשבתי וניצחנו בגדול. במחצית הראשונה היינו בסדר ולאחר מכן הרמנו את הרמה. אני דורש מעצמי יותר. יכולתי להגיב טוב יותר למצבים שקיבלתי ובכלל לעשות יותר. אני רוצה לדחוף את עצמי ולהשתפר". המגן טרנט אלכסנדר ארנולד: "זה חלום שמתגשם להבקיע באנפילד, בעיקר כשמנצחים. הבקעתי כבר שני שערים בחוץ ואני שמח שהפעם זה קרה פה, מול הקופ. כמה מבני משפחתי ישבו שם".

מאמן ליברפול יורגן קלופ הוסיף: "ב-55 הדקות הראשונות עבדנו, אחר כך כבר הברקנו. חצי השעה האחרונה הייתה פנטסטית, היה מהנה מאוד לראות מהצד, ניצחנו בצדק רב. אני יודע שאנשים מתקשים להתאזר בסבלנות לגבי התוצאות שלנו. אנחנו מרגישים טוב מאוד כרגע. מול ארסנל, שיחקנו טוב חוץ מאשר בחמש דקות. טוב שללאנה חזר. הוא זקוק לזמן והוא לא הבחור הכי סבלני בעולם. ניסינו לתת לו כמה שיותר דקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully