וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA מודים: השופטים פספסו שלוש עבירות של דוראנט על לברון

הליגה פרסמה דוח שיפוט מפורט בנוגע לשתי הדקות האחרונות, וקבעה חד משמעית כי ג'יימס וקליבלנד קופחו. דוראנט על לברון: "אנחנו באותה רמה". וגם: האם זאזה פאצ'וליה יעבור לבאקס?

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

ב-NBA מודים: השופטים במשחק המרכזי של מחזור חג המולד בין גולדן סטייט לקליבלנד פספסו שלוש עבירות שבוצעו על לברון ג'יימס על ידי קווין דוראנט בשתי הדקות האחרונות של המשחק. כמו כן, בדוח שפורסם על ידי הליגה, נמצא שגם עבירה שביצע לברון בעצמו על דריימונד גרין בדקות הסיום נעלמה מעיני השופטים.

קווין דוראנט חוסם את לברון ג'יימס, גולדן סטייט מול קליבלנד. AP
סופית ורשמית: ג'יימס קופח. רגע המחלוקת המרכזי, 24 שניות לסיום/AP

הווריירס ניצחו 92:99 במשחק, אולם מיד עם סיומו הושמעו טענות וביקורות רבות כלפי השופטים על כך שהתעלמו מהעבירות שבוצעו על לברון. דוראנט טען שהמהלכים היו נקיים וגם סטיב קר שיבח את המהלך ההגנתי האחרון שלו בו חסם את ג'יימס, אבל הבוקר (רביעי) בליגה הודו שהשופטים שגו מספר פעמים ברצף.

ג'יימס אמר מיד לאחר המשחק ש"דוראנט עשה עליי שתי עבירות, אבל מה אפשר לעשות לגבי זה עכשיו?", בעוד כוכב גולדן סטייט התגונן ואמר בעצמו ש"לברון גדול מדי בשביל זה. זה לא פאול".

עוד בנושא

גולדן סטייט ניצחה 92:99 את קליבלנד בשחזור הגמר, 6 נקודות לכספי
סערה סביב החלטות השיפוט נגד לברון, דוראנט מתגונן: "בולשיט"
טורונטו נעצרה בדאלאס, שיקגו ומירוטיץ' דוהרים, קוואי חוזר לעצמו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קווין דוראנט לצד לברון ג'יימס, גולדן סטייט מול קליבלנד. רויטרס
שווים ברמתם? לברון ודוראנט/רויטרס

אגב, לאחר המשחק דוראנט התרברב בראיון ל"מרקורי ניוז" שהוא שווה ברמתו ללברון, והוסיף: "בכל מה שקשור למורשת ולהישגים בעבר, ברור שהוא יותר גדול ממני, אבל אם בוחנים את ההשוואה הזאת מנקודת מבט של יכולות נטו, אני חושב שאני באותה רמה". בשבוע שעבר צוטט דוראנט כאומר שהרגיש ש"לברון העביר לי את הלפיד" אחרי שלשת הניצחון שקלע במשחק 3 בסדרת הגמר בעונה שעברה, ואמש הוא הבהיר מה היתה כוונתו: "הרבה אנשים הוציאו את האמירה הזו מהקשרה. כשאמרתי שהרגשתי שהוא מעביר לי את הלפיד, התכוונתי שהוא מפנה לי מקום באותו חדר. יש שם את לברון. יש גם את וייד. יש שם את כרמלו אנתוני, או את פול פירס. יש גם את לארי בירד. עכשיו הגיע תורי להיות אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל זה לא אומר שאעלים את לברון מהמפה. ברור שהוא עדיין חזק בעניינים"

עוד בגולדן סטייט: דיווחים בארצות הברית טוענים כי מילווקי יצרה קשר את האלופה בנוגע לטרייד שיעביר אליה את זאזה פאצ'וליה או ג'בייל מגי. מצבת הסנטרים של הבאקס דלילה למדי, והם ניסו להנחית מוקדם יותר העונה את דיאנדרה ג'ורדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully