וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: מתיחות גדולה בין הנהלת צ'לסי לאנטוניו קונטה

ב"מירור" מדווחים: "המאמן וראשי המועדון במסלול התנגשות". הרקע: קונטה דורש חיזוק בינואר ונחוש לצרף חלוץ שיתחרה עם אלברו מוראטה. בהנהלה בינתיים לא מתלהבים לפתוח את הארנק

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
הסגל קצר מדי. קונטה/רויטרס

"אנטוניו קונטה והנהלת צ'לסי נמצאים במסלול התנגשות", כך על פי "מירור". זו לא הפעם הראשונה בה מספרים באנגליה על מתיחות בין המאמן האיטלקי לראשי המועדון, והפעם הרקע הוא חיזוק בחלון ההעברות של ינואר. קונטה שהצעיד את צ'לסי לאליפות בעונה שעברה, דורש חיזוק עם פתיחת חלון ההעברות וטוען שאם לא יגיע כזה, הקבוצה מסתכנת בלסיים עונה ללא תואר ואולי גם ללא מקום בארבע הראשונות בליגה.

קונטה נחוש בעיקר לצרף חלוץ ברמה גבוהה שיתחרה עם אלברו מוראטה על מקום בהרכב. ביום שבת האחרון הספרדי היה מושעה והאיטלקי פתח עם אדן הזאר כחלוץ. צ'לסי נפרדה מאברטון ב-0:0 ונראתה חסרת שיניים בחלק הקדמי.

לאור העובדה שגם דויד לואיז לא נמצא בתכניות ועשוי לעזוב בינואר, נראה שקונטה יבקש לצרף גם בלם. אבל בהנהלת צ'לסי ככל הנראה לא ממהרים לפתוח את הארנק וקונטה אמר: "אני נהנה לעבוד עם השחקנים שיש לי. האם הסגל מספיק ארוך? רק הזמן יגיד. אני לא רוצה לדבר על זה מול התקשורת, אמצא את הזמן והמקום הנכונים כדי לדון בזה עם ראשי המועדון. בכל מקרה, המילה האחרונה תהיה שלהם".

למרות שסיפור האליפות נראה גמור מבחינת צ'לסי (ובעצם מבחינת כל קבוצה שהיא לא מנצ'סטר סיטי), הבלוז עדיין במירוץ לזכייה בליגת האלופות, הגביע האנגלי וגביע הליגה.

עוד בנושא:

העברות בעולם: יובנטוס דחתה הצעה של ארסנל על מהדי בנעטיה
מוחמד סלאח: "אני רוצה לזכות בתארים עם ליברפול. לא חושב על עזיבה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully