וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח: "אני רוצה לזכות בתארים עם ליברפול. לא חושב על עזיבה"

החלוץ המצרי הלוהט סיפר שלמרות השמועות, אין לו שום כוונה לעזוב: "אני רוצה לעשות כאן משהו גדול עבור המועדון והאוהדים. לא אסתפק במחמאות בלבד. אני בטוח שנזכה במשהו העונה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מוחמד סלאח נמצא בכושר אדיר. מאז המעבר שלו בקיץ האחרון מרומא לליברפול, הוא קורע רשתות והוא עומד כרגע על 21 שערים ב-27 הופעות בכל המסגרות. 15 מהם הוא הרשית בפרמיירליג, שם הוא חולק נכון לכרגע את ראשות טבלת מלך השערים עם חלוצה הנפלא של טוטנהאם ומלך השערים של השנתיים האחרונות, הארי קיין.

למרות ההצלחה של חלוץ נבחרת מצרים, לאחרונה צצו דיווחים שקושרים אותו למעבר למועדונים גדולים יותר, בינהם ריאל מדריד, וזאת בעיקר בשל המחשבה שבליברפול הוא אולי לא יוכל להתחרות על תארים. סלאח התראיין לרשת "סקיי" האנגלית וסיפר שהוא לא חושב על עזיבה: "בוודאי שאני רוצה לזכות בתארים, אבל אני רוצה לזכות בהם כאן, בליברפול. בשביל זה הגעתי. אני לא רוצה לחשוב בכלל על עזיבה לפני שעשיתי משהו גדול עבור המועדון והאוהדים".

עוד בנושא:

בשלישי: הגדולות של הליגה האנגלית יזניקו את חגיגת חג המולד
הארי קיין ומנצ'סטר סיטי שוברים שיאים, מוריניו שוב המום: "מצבים בדיחה"
אנגליה: לסטר סחטה 2:2 דרמטי מיונייטד, הפער מסיטי צמח ל-13

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. AP
לא חושב על מעבר. מוחמד סלאח/AP

החלוץ בן ה-25 הוסיף: "הולך לי טוב כרגע, אבל לא הגעתי כדי שנסתפק במחמאות. אנחנו רוצים לסיים את העונה עם תארים. אנחנו עובדים קשה בכל יום וחושבים רק על זה. אני בטוח שנזכה במשהו העונה". סלאח חולק את רביעיית ההתקפה הקטלנית של ליברפול עם פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה. המייטי רדס ממוקמים כרגע במקום הרביעי בפרמיירליג, ויארחו מחר (שלישי) את נועלת הטבלה סוונסי במחזור חג המולד.

עוד באותו נושא

הארי קיין ומנצ'סטר סיטי שוברים שיאים, מוריניו שוב המום: "מצבים בדיחה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully