וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפילדלפיה מתלהבים מג'ונה בולדן: "יכול להשלים את ג'ואל אמביד"

גם בארה"ב לא מתעלמים מהשיפור במשחקו של פורוורד מכבי תל אביב, שצפוי לעבור לסיקסרס בקיץ. בכתבה אודותיו נכתב: "הוא מרחיב את הרפרטואר ומסתמן כמו שחקן מושלם לעידן המודרני"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי פתיחת עונה בינונית, ג'ונה בולדן החל להיכנס לעניינים במכבי תל אביב, ובשבועות האחרונים הוא אחד משחקני המפתח של הצהובים. מגמת השיפור לא נעלמת גם מעיני פילדלפיה, שבחרה אותו בסיבוב השני בדראפט האחרון (בבחירה ה-36) ומהתקשורת האמריקאית, שעוקבת מקרוב אחרי מעלליו.

"בולדן מציג יכולת נפלאה העונה, ומראה את הפוטנציאל שלו להיות שחקן משלים מצוין בשני צידי המגרש,, נכתב בכתבה שהוקדשה לפורוורד ב-SBnation. "ה-GM של פילדלפיה בריאן קולאנג'לו הגיע לצפות בו במיוחד בשבוע שעבר וראה אותו מצטיין מול עירוני נהריה (במשחק בו קלע 23 נקודות, 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות). במשחק הזה בולדן הציג את כל מגוון היכולות שלו - מהלכים בלואו פוסט, קליעה מחצי מרחק, ריבאונדים ובעיקר יכולת אחת שהוא היה צריך לעבוד עליה חזק מאוד, הקליעה משלוש".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה 73:97 את רעננה ועלתה לרבע גמר הגביע, 15 לבולדן
בולדן אחרי הניצחון: "הדרבי הוא עוד משחק. צריך ללכת משחק אחר משחק"
הפועל תל אביב מאיימת: "נמנע את שידור הדרבי בגביע המדינה"

שחקן מכבי תל אביב ג'ונה בולדן. ניב אהרונסון
פילי עוקבת מקרוב. בולדן/ניב אהרונסון

בכתבה צוין לטובה השיפור של בולדן בקליעה ובמסירה, ונכתב כי "אם הוא מסוגל להמשיך להרחיב את המשחק שלו ולהגדיל את טווח הקליעה, הוא יכול להיות פאוור פורוורד מודרני מושלם עבור הסיקסרס. הוא הולך ומשתפר, ובשנה הבאה הוא יגיע לכאן והסיקסרס יוכלו לפתח אותו עוד קצת. בינתיים, הוא מראה סימנים של שחקן שיכול להשלים מצוין את הסנטר המוביל של פילי לעתיד הנראה לעין, ג'ואל אמביד", נכתב אודותיו.

מתחילת העונה מעמיד בולדן ממוצעים של 6.5 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-1.1 חטיפות למשחק ביורוליג, ובליגת העל משדרג את מספריו ל-9.8 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully